12 Temmuz 2006 Çarşamba

SABUŞ iyi ki dooğduu iyii kii SABUŞŞ!!!!

Bugün Sabuş'un doğumgünüydü ("bir kadına asla kilosu, ölçüleri ve yaşı sorulmaz" ekolü):


Sabuş göz amliyatı olmiycak, bu biiir.
Tansiyonu iyice düzeldi ve hatta 12,5'a 7'ydi bugün, iyice inmiş yani, bu ikiii.
Bilmeyenler utansın: Sabuş benim anneannem olur, bu üüçç.
Sabuş'a -tabii ki- kolye yaptım ve o -tabii ki- benim boynumdakine bakıp "bundan da istiyorum" dedi, (doktoru "siz hep böyle kolyeler takın, yakışıyo"demiş, yandık) bu döört.
Sabuş'un pastasındaki maytapları yakmak için uzandığımda gerilen masa eşrafı haklı çıktı ve annemi vişne suyuyla resmen yıkadım, bu beeş.
Balkon sefası yaparken benim kaynakçı gözlüklerini takıp kahkahalar atan Sabuş bi anda karşısında tansiyoncuyu (?) görünce "damadım ölçsün, sen yüksek söylüyosun" diyebildi, çok şekerdi, bu altıı.
Sabuş'la bolca fotoğraf çektik- ki o her seferinde gözlüğünü çıkarıp hülyalı bi şekilde göğe bakarak karnını içine çeker, bu yedii.
Sabuş için dondurma demek karadut demektir, karadutlu dondurma tek seçenektir, bu sekiiz.
"ben olmasam sen olmazdın, o olmasa sen olmazdın, tabii ki iyi ki doğdum, ona göre kutlayın" deyip bi de eğlendi bizle, bu dokuuz.
on... hımmm, kırmızı don? :)

1 yorum:

CRESCENT dedi ki...

:)) Sizlerle birlikte nice yıllara...

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker