29 Temmuz 2006 Cumartesi

depeche mode gelir...

...ben bakarım. olsun n'apalım. illa konserde mi dinliycez yaf.

don't say u want me
don't say u need me
don't say u love me
it's understood
don't say u r happy
out there without me
i know u can't be
'cos it's no good.
12de kalkıp 1 buçukta kahvaltı edip 6da öğle yemeği için yeterince acıkmadığımı fark etmek... Bi tek şarap ya da ekmek için dışarı çıkmak. Aynı gazeteyi uzun uzun okumak. cumartesi ekini ama.
Miskinler tekkesine postumu serdim. Ev oldum hatta ben, birleştik evle, biriz biz. Atalet şehri Ankara. Yaşasın son teknoloji, hiçbi şi için kıçımı kaldırmam gerekmiyo- kapı açmak hariç. her şey telefon kadar, internet kadar uzak. Garfield hani lazanya siparişi verir John gidince. o hissiyattayım.
Hani Duman var grup, hani Kaan var vokalist. sesli harfle başlayan her kelimenin başına ya Ğ ya da H koyuyo hani. tekke marşı yaptım ben o sesi. yanına vokalist olarak Neşe Karaböcekimsi Göksel'le Vega vokalisti Deniz'i alma arasındayım, karar veremedim.
bap bap şu-bap bap.

Hiç yorum yok:

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker