7 Temmuz 2006 Cuma

anlamak

Bazen birini anlamak çok zor, anlaşılmayı beklemek de zor. Hal böyleyken, bunu unutmak çok kolay. Yanlış anlaşılmak da kolay. Kırıntımsı kırıklar kolay. Tamiri de çok zor değil; ama çatlaklar kolay. Hal böyleyken fazla konuşmak, fazla kafa yormak saçma.
Bazen "ölecekse niye doğsun ki" diyebilmek daha gerçek.

bu bir.

ikincisi... bilgisayar dediğin alet hakikaten aptal. bana cevap dahi veremiyo.



çok çabuk sıkılıyorum. Çok çabuk hayal kırıklığı yaşıyorum. Eskiden çabalardım. Çaba da bir şeye değmiyor. Çabalayabilmek istiyorum, o enerji bende kalabilsin istiyorum; ama çok geç sanırım. En emin olduğum şeylerden vazgeçip, bi anda, tek bir mimik, tek bir kelime yüzünden her şeyi arkada bırakıp gitme ihtimalim var artık; eskiden çaba vardı onun yerinde. Şimdi sanki resim yaparken yanlış bir çizgi görünce, silip düzeltmektense "eeehh" çekip resmi yarıda bırakmak gibi. Artık çabaya inanmıyorum. Çabanın benden alındığını görmek de çok sinir bozucu. Oluyorsa olsun; olmuyorsa eyvallah. Bu lafı da bi yerden tanıyorum. "gelene git gidene gel demeyiz" demek istemiyorum halbuki ben, o çabasız kolaycılıktan nefret ediyorum. Çabalayabilmeyi özlüyorum.

bu da üç. Hadi bakalım.

Bi süre yokum. Düşüneceğim.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Çok düşünme, düşündükçe düşündüğün yere gömülme ihtimalin yüksek. Tez gel. :)

Bence biraz tanıdığın tanımadığın bütün insanların yanına bir uğrayıp, çabalamak konusunda bir şevk alabilirsin...

NoktasizvirguL dedi ki...

anlamak konusunda en çok vintage'nin benim blogumda yaptığı yorumu seviyorum...

Boşverin anlamayın ne yapacaksınız .. Böyle daha esrarengiz oluyor demişti... Aslında haklı da sanırım... Bardağın dolu tarafını görmemiz gerekiyor biraz da.

Bilgisayar konusunda aptal demenize katılıyorum. Ama benim mesleğim ne yaparsınız :D

Çabalamak bizim elimzide... Ama çaba sonucunda karşılık almayınca o "eeeeh" ler çıkıyor ağzımızdan. Bu beni de üzüyür.

Yazınızı çok beğendim. elinize sağlık..

deryik dedi ki...

burak: benim kendime uğramam lazım biraz galiba.

noktasızvirgül:teşekkür ederim.. çaba biraz kümülatif bir şey maalesef, bir yerdeki çaba sonuç vermeyince bir sonrakini etkiliyor. Esrarengizlik iki taraflıyken iyi, diğer türlü biraz eksik kalıyor.

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker