13 Temmuz 2006 Perşembe

defne (2)

evet biliyorum: Defne'yi yazdım. mesele o değil. mesele ben böyle gidip gelirken bu cadının büyümesi. mağazada alışveriş yaparken kardeşini bi an için kendin sanıyosun, var böyle bi şi. aynadaki yansıman falan sanıyosun resmen.. cık. korkutucu ama doğru: senin boyunda ve kilonda.

yani bi bakıyosun kardeşin şu şekilde kikirdeme halinde:




sevimli bebek. sonra bi bakıyosun... tamam büyüyodu, 9-10 yaşındaydı geçenlerde falan ama... yani..



noluyo bea? bu kim?! ne zaman oldu bunların hepsi?!


daha da ürkütücü yanı, "hangisi abla" diye sorulması (7,5 yaş var arada!!!). Görme kaybı olan Sabuş "ay yeter ama karıştırıyorum sizi!!" diye isyan etti geçen gün. Bkz. aşağıdaki foto: tanıyanlara sorarım: bi anda çok hızlı bakıverin, kim bu kim?.... geriliyorum!





ve ben tam da "ablaa yaa gel biii" diyeceği zamanlarda gidiyorum yine Deffoş'un yanından.



BOK Deryik.

8 yorum:

Ozge dedi ki...

Derya annen sizi klonlamış bence!
En alttaki resim feci derecede sensin!

Pınar dedi ki...

hehe bende de var bundan. "hangisi abla" sorusu beni de çileden cıkarıyor. benim kardeşimle aramda 9 (dokuz) yaş var ama benden çoook şişman ve uzun. (şöyle ki 170cm- 70kg'ı geçti)

tanıyamıyorum bazen ki biz sen ve defne gibi ayrı da büyümedik. Hep gözümün önündeydi.

Ama canımı sıkmama gerek yok. Giderek "hangisi abla" sorusundan bodur tavuk kalarak kendimi kurtarıyor ve yerini "bunların hangisi anne"ye bırakıyorum. ehehe..

number_10 dedi ki...

aynı durumlar bis de de mevcut ya bide de ikizin mi die soruolar alla alla halbuki aramızda 8yaş var bisim yaws...

vintage biscuit dedi ki...

superrrr fotolarrrr
bayildim

deryik dedi ki...

özge: valla giderek benziyo durduramıyoruz sanki :P

pınar: ben de bodur tavukluğa gönül verdim, biraz daha büyüdüğünde de "bardaki fıstığın yanındaki şey"e terfi edicem :P

number_10: ikizlik iyice ileri mertebe olmuş, biz daha ona ulaşamadık :)

vintage: teşekkürler efendim..

beyazpiyano dedi ki...

güzel bir bayann çocukkende çok sevimliymiş sise bensiyo :))

beyazpiyano dedi ki...

güsel bir gülüşü var demeyi unutmuşum :P

deryik dedi ki...

beyazpiyano: teşekkür ederim efendim vekaleten... gamzesi vardır, yandançarklı güler namussuz :)

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker