4 Temmuz 2006 Salı

ankara...................yine.

Ankara baştan kara. Geldim. İçim yavaş yavaş kuruyacak. Yol boyu uyudum. Otobüs camına bakıp "ne saçma" diye düşünmek kötüydü. Daha kötüsü bavulları arabayla Feneryolu'na taşırken kamerayla çektiklerimi düşünmek... mesela bir sürü tabela, hatta "140 yeni çözüm" dahil. beşiktaştan gümüşsuyuna çıkış. en abuk subuk yerlerdeki yollar. amaç ne? izledikçe "559C'yle taksime gidiyomuş gibi" yapabilmek falan. Vahamet. Ağladım mı? feneryoluna giderken benim kaynakçı gözlükleri çok işe yaradı. Ağlar mıyım? Bahar'ın dediği gibi: istanbul sana kötü bi şi yapmadı ki deryik, geri geleceksin.
Gerçi şu an 5 koli ve 8 bavulla hareketli günler yaşamayı garantiledim; ama bakalım. Defne'yle "derya bu şehirde ne yapabilir" diye çözüm aradık. Kendimi anka-mall(?)'dan sonra (ki napıcam orda yani) var gücümle sinemaya vurmamı söyledi, mantıklı; ama ben yalnız izlemeyi sevmem pek. Sonra yolun iki yanında süren yol genişletme çalışmalarına bakıp "kazıya yardım et madem" dedi. Şehrin hali hakkında genel bi fikir verdi sanırım.
Arkadaşlarımı görmek 3 gün sürse 4. gün kabus. "Ağustos ayı ve ingiltere" konulu büyük proje için yüce guru sim hanım'ın koli krizini aşmasını bekliyorum, o yüzden detay yok size.
burdan özgeye sesleniyorum: satış bahanesiyle geleceksin. Söz kutu kutu alıcam PM ürünlerinden, şu güzide odacığa süpermarket havası vericem. Anıtkabir'e de gidicez söz, kuğu bile besleriz.
istanbuldaki herkese bağırıyorum: kahvaltıya Kale'ye giderseniz ve sonra durmadan Beşiktaşa kadar yürürseniz ve ayaklarınız ağrırsa... gıkınız çıkmasın.
şimdi yeni geldim havası olduğu için ve bittabi Sabuş'a "sanki baloya katılmış gibi" giysileriyle görünmem gerektiği için iyiyim. şimdilik iyi, evet.
not: "kendimi nasıl sevdiririm" diye azimle soran arkadaş.. cevap bende değil. ama istersen bunu google'a sormamakla başla. bir sürü kitap falan var, hani cevabın başkasında olduğuna inanıyosan. yok benim blogu başka türlü bulamıyosan, deryik diye arat rica edicem.

1 yorum:

Ozge dedi ki...

Ay Derya gelcem ben kesin ya olmuyo böyle blog üstünden böhühhü

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker