3 Mart 2007 Cumartesi

an şu an



an itibariyle ebleh sırıtışıma kadar durum tespit raporu budur.. webcam yes.
yeşil kırmızı mor. sırıt sırıt. hepi holi.
giysiler de.

yorgunluktan ölüyorum, bööle sırıtarak gidicem. daha insani fotoğraflarda görüşmek ümidiyle.
"happy hooliii" diyip yanaklarınızı (içinde toz boya olan avuçlarıyla) avuçlayan, sürekli zıplayan, aralıksız dans eden bi grup delinin ortasındaydım. icabında sokakta kaçanları kovaladık.

renklerle vaftiz gibi bi şi.
arındırmıyo kuzum, aksine alacalı bulacalı, harika bi karmaşa yaratıyo.
üstelik parfümlü boya. yaa... ne sandın.
iyi geldi.

editliyorum mutluyum, foto foto geldiler:



beyazlı el izli halaybaşını tanıdınız sevdiniz...





zaman içinde gelişti ve değişti renkler. bumbum şabalap. hepi holii..

6 yorum:

Karanlık dedi ki...

ben o resimdeki kızı bilmem ama odayı sanırım görmüştüm bir yerlerde. Tabi taşınmaz mülk sınıfında olan bir şeyi bir yerlerde değil olduğu yerde görmek gerekir zannımca ama bilemedim şimdi : )

gulin dedi ki...

hiyaaaaa :|

deryik dedi ki...

karanlık: ben de diyorum kim bu karanlık :) sen gördüğünde bu oda derli toplu el değmemişti efem, şimdi karmaşanın göbek adı.

gülin: böööö!!!

Emir Bey dedi ki...

ahauahauau :) savaş bitmiş :D

Lavender dedi ki...

en kıskandığım şeylerden biri bu şoparan ve yaratıcı olan ürup gençliği.!

deryik dedi ki...

emir bey: valla huzura erdik... çok da kolay çıkıyomuş efendim boyalar. gerçi kovalanırken düştü biri, dişini kırdı; ama olur öyle.

lavender: o biziz sanki mi? :P şopardık valla, bi sonraki aktivitemiz ne olsun diye düşünmekteyiz...

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker