14 Mart 2007 Çarşamba

ebegümeci

ayaküstü ebelenmişim yahu. ve tabii ki emir bey'den yine şık bi gol...

blog kritiği zannımca bu seferki hedef.. icabında yerden yere vurmaca, sonra başını okşamaca. sizi ebeleyeni üstelik. fiyuu..

efendim emir bey malumunuz kibar bir kişiliktir, kızınca en ağır küfrü "aptal"dır, bok bile demez, oto-biipler. takdir ederiz yani. bir TRT beyefendisi terbiyesindedir.
ve lakin paragraf başı, es vermek konusunda bi cimrilik söz konusu son zamanlarda; ama fotoğraflarla okuyucuyu sakinleştiriyo ( hakkımızda hayırlısı isimli postuyla bize de "hakkımızda hayırlısı yahu" dedirtti yani).
şu anki profil fotoğrafını çok beğendim, kalsın bu yahu. blogun en sevdiğim kısmı sanırım "galon galon sevgi". "bizim gençler"e terfi etmiş biri olarak bi şi diyemiyciim yani, insan hep iyi yanını mı görür :) benim blogumun da muzdarip olduğu "siyah fon üzerine beyaz yazacaksan bari uzun yazma" sendromunu es geçiyorum, bence o kadar da göz yormuyo. bu bi duruş efendim-- zamanı gelince bayrağı teslim edicem.

ayrıca kendisiyle ilk münasebetime sebebiyet veren "ulu orta güney kampüs fotosu koyma, olanı var olmayanı var"eleştirim dikkate alındı, daha temkinli yahu :) şaka bi yana, üstünde oynanmamış, şıpadanak o anı dondurmuş, "turist" ya da "arşiv" fotoğraflarını ayrıca seviyorum, sanat kaygısı denizinde o günün özeti anlar gibi.

aa bi de, "eskiden buralar dutluktu" lafına uzun uzun gülmüştüm ilk gördüğümde.

hem emir beyimiz aşkını ilanda da, sesini paylaşmada da bonkör bi kişilik... ayrıca, kendi kendine laf sokabilen bi yapısı var efendim... güldürmekte.. ve lakin bi politika öğrencisi olarak bazen teğet geçmek yerine cidden parmak basmasını beklediğim şeyler olabiliyo, ablalık kurumuna veriniz.

çocuklar için perde açıp jukebox'a destek olan bi insanın blogu zaten şık bi blog. ne diyim ben. ayrıca bi lavender olsun, bi elsa olsun, bu blog üzerinden keşfedilmiş isimler. linklerini seviyoruz emirbey'in... gerçi bazen liste hiç bitmiycekmiş gibi geliyo. giderek büyümekte efendim, durduramıyoruz.

hem kendisi yorumlara mümkün olduğunca cevap verir, bu da güzel bi şi.

falan filan.. 3 isim mi seçiyoduk?

lavender olsun bakalım, sonra jelatin, hımm bi de kaşınalım: karanlık.

hadi geliinn üstümeeeğğ korkmuyoruuuğğmm...


"o hoo ben neler sayardım da şansı var beni seçmemiş" diyenleri yorumlara/ maila davet ettim bile. meraktayım cidden, aklıma gelmemişti hiç sormak.

6 yorum:

Karanlık dedi ki...

çok eğleneceğim seni yazarken deryikçiğim : ))))

deryik dedi ki...

beni diil bloguuuu :P biliyorum eğleneceğini :)

Betty Boop dedi ki...

Okumayı merakla bekliyorum. Okurken yanımda bir de hermeneutics uzmanı olsun istiyorum. Zira çok karanlık divad efendi bu aralar; ne iyiyi, ne de kötüyü elbisesiz söylemez.

TugCe dedi ki...

:)

Emir Bey dedi ki...

hey hoy =)
çok kabardım okurken :)
duygulandım yahu resmen :)
daha çim sezonu açılmadı ya ondan kampüs fotoğrafı az :D
bir de politik konularda bazen gerçekten bir şey yazmak istiyorum hem de çok çok, sonra ne yazacağımı düşünürken o kadar çok kendimle çelişeceğimi farkediyorum ki -faşist başlar devrimci bitiririm- en iyisi yazmayayım diyorum, bu konularda da genelde sağ en üste link veriyorum beğendiğim blog yazılarını ki genelde siz oluyorsunuz bu :D ben yazmadım bari millet başkalarından okusun diye :)
siz de süper bi şahsiyetsiniz gözümüzde her daim. size baba diyebilirim bile. o derece.

ellerinizden öpüyorum =) ama alnımza koymaksızın jöncesine :=)

not : son smiley laz oldu burnu da var büyükçe ellemedim artık :D

deryik dedi ki...

betty boop: nerelerdesiniz kuzum?

tuğçe: gülücükler benden :)

emir bey: jöncesine lafına talibim :P

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker