30 Mart 2007 Cuma

tatilim var napıcam bilmiyoruuumm....

diyorsanız...

hizmette bilgide sınır tanımayan deryik gururla sunar :

Türkiye'nin UNESCO tarafından korumaya alınmış yegane "biyosfer rezervi"....
UNESCO listesine 2005'te eklenen 23 yerden biri...
ayısı var arısı var. binbir renkli balı var.
farkında olmadığımız gururumuz...

Camili/Macahel.

Türkiye- Artvin- Borçka- Macahel. Gürcistan sınırı.
hem siz zaten hep karadeniz'e gitmek isterdiniz, di mi?
Camili ayrıca kuş gözlem istasyonu ve tarihi efeler köprüsü'yle de cazip.

e hadi madem. kaldırın o muhteşem kabaetinizi, biraz yürüyüş yapsın. biyosfer rezervi olmak kolay değil, binbir kıstası var, ben duyunca sevincimden havalara uçtum. zaten ya artvin ya antalya olurdu, artvin'i seçmişler, tahminimde yanılmadım.

valla değecek yahu. nedir yani, binin bi uçağa...

üşenmeyip gürcistan'a devam ederseniz artı puan.
gece yıldızları gördüğünüzde beni hatırlarsanız kocaman teşekkür :)

bölge halkının ekoturizmden gelir elde edilebildiğine ikna olması lazım, sahiplenmesi lazım. zira henüz bu biyosfer rezervi (türkçeye gel) işi pek matah bulunmamakta. tanıtım bilgilendirme yine bebek adımlarıyla olduğu için...

e siz hala tıklamamışsınız ama...

4 yorum:

narsis7ekho dedi ki...

Tiklamayiz tabi. Tatilimiz yok ve ne yapacagimizi bilmiyoruz cunku biz. Nerelere gidelim'den once ne ara gidelim diye aglak yapariz, basinizi agritiriz. Kendim yetmedim "gidelim gidelim gelmiyorsaniz ben giderim" diye heyecanlanmaya, iki oldu. Bir kisiye daha dayanmayacak bu yurek, okulu birakacagim sonunda =p

deryik dedi ki...

narsis7ekho: benim de tatilim yok, websitesi geziyorum anca :(
bi yillik tatile cikip deli danalar gibi gezmek istiyorum. gerci bu yaz sonunda balkan turumu aticam ama...
burda koreli bi kiz var, 27 yasinda 27 ulke gormeyi becermis bi insan. ustelik isini ona gore ayarlamis. STKlar icin topladigi paradan komisyon alip fink ya da bazi yerlere isi geregi gitmis. oyle turistik seyahat degil, yasamis. turkiye'yi mesela, karstan baslayarak 2 ay gezmis. teknik olarak mumkun yani. okul bitsin, teknik olarak mumkun :) hele bak senin bolum de biraz daha uygun...

olmeden once feci gezilecek, gorulecek. o zamana kadar okul da biter elbet:)

narsis7ekho dedi ki...

Ben de Turkiye turu planlarini gizli gizli yaptigima gore...
Sey o zaman... Gezip de ayrintili bilgileri paylasmayan... Nereye gidilir, neresinde kalinir, nasil bir yol izlenir yazmayan... hmm ne olsun ne olsun... Bilmiyorum, bir daha hicbir yeri gezemesin mesela. Nihohaha, daha beter bir sey bulamadim diyecek.

deryik dedi ki...

yeterince ağır oldu yahu :)

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker