26 Mart 2007 Pazartesi

dondurma istiyorum!

vadi zambağı kokusu güzel.
alt ön iki dişi çıkmış çinli bebek gülümsemesi güzel. hele el sallıyosa harika.
salatalıklı dove en mutlu koku şu ara.
montsuz yürümek inanılmaz. hele parkta oturunca üşünmüyosa sahiden inanılmaz.
"güneş gözüme giriyo" şikayeti şaka gibi. güzel.
"elbiseler nerde, nerde etekler" deniyorsa vitrine, zamanıdır.

parkta kafası dumanlı, eli biralı adamla konuşan tek kişinin o uyuklayan türk kızı olması güzel. adam yanına oturdu diye irkilmemesi, istifini bozmadan güneşlenmeye devam etmesi-- hohoyt çok güzel.

yavru ördekler en bi kuğulu park hissiyatı- güzel.

"sen güneş kokuyosuun!!" diyen arkadaş günün en güzel sürprizi.

bahar mevsimi bugün itibariyle geldi. gördüm.
aa bağlantım da düzeldi, bu arada... bu da harika.

bi tek işte, bu şehirde hiç serçe yok. o bi tuhaf. napalım. olduğu kadar.


(uzaklardan edit)
sen bir şahinsin ben garip serçe
attın kalbime demirden pençe

bi de insider info: H&M Türkiye nisan ayında istanbul'da açılıyo. böyle de bi tüketim toplumu bilgisi veriym dedim. ayrıntı: zaten tüm pasajlarımız H&M ürünleriyle dolu, yağmalamayın...

9 yorum:

turuncu dedi ki...

orhan veli düştü aklıma şimdi seni okuyunca...

beni bu güzel havalar mahvetti,
böyle havada istifa ettim
evkaftaki memuriyetimden.
...

Tugc dedi ki...

H&M in 3te biri Turk mali zaten. Nesine H&M diye tutturuluyor anlamiyorum. Ben en cok H&M torbasiyla yuruyenlere guluyorum. Hani turkiye'de yok ya, biz yurt disina ciktik sinyali verme olayi. Birisine sormustum, H&M acildi mi Tr'de diye. Gururlanarak, "hayir" dedi. yaa, oluyor iste oyle.
Burda serce az var, sincap var bolca.

Emir Bey dedi ki...

o ülkenin garip eksikleri var ama olsun bahar gelmiş daha ne :)

Murat Ali Seven dedi ki...

serçe bu şehirde de, ankara'da da, pek görülmüyor. kırlangıçlar var, sabah saatlerinde çıkıyorlar, sabahladığım zamanlar onlarla yarenlik ederim.
kokular arasında gezinmişsin kelimelerle. koku filmi aklıma geldi, das parfum, kitabını okumadım ama filmi güzeldi.
bir de "güneş kokuyorsun" çok güzel bi ifade imiş.

deryik dedi ki...

turuncu: orhan veli'ninkiler kadar olamadı ama işte limonata kıvamı seyretmekte...

tuğçe: ah bilmez miyim yaa... logolu bluz kıvamı bi şi. sincap ne şeker bi şidir yahu. burda anca güvercin var.

emir bey: serçesizlik tuhaf geliyo bana da. ördek var. sayılmaz mı? :)

sepia: ankara'nın serçeleri güvercinlerden saklanıyo sanki. seğmenler'de çok vardı... keşke güneş kokuyo olsaydım, sanırım bahar sevincinden öyle dedi o :)

ttku dedi ki...

H&M'in ingilizce'den turkce'ye cevirisini yapmistim, acilacak olan magazanin standartlari uzerine. begenmeyip parayi eksik odemislerdi fakat aynisini yayinlamislardi. bu da boyle bir anim olsun, bloguna da ilk yorumum olsun.

deryik dedi ki...

ttku: hayınlar yahu.. hani emeğe saygı? ayıp yahu. ilk olsun, son olmasın :)

Dilara dedi ki...

aa h&m ' söylemiştin :) hem de vapurda!

deryik dedi ki...

lavender: geldi valla nisan 2007 :)

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker