18 Eylül 2006 Pazartesi

okyanus kabukları ve kokoşlukta üst sınır



buraya mı özgü acaba, rengarenkler... bütün sahil kabuk kaplı, çıtır çıtır eziyosunuz yürürken. tuhaf mavi tonları ve minik çizgileri var. bunlar numune, daha topliycam deniz yükselmeden. ne zaman yükseliyo acaba...



ve okulun karşısındaki o renkli dükkandan alınmış bir kutu "selpak" mendil. desenli. sahibi olan adam "bodruma kayağa gitmiştim" diyerek beni benden aldı ama sonra uludağ'da anlaştık. sele kılıfları var, "forbidden fruit" isimli elmalı şeker var. ben orayı seviyorum, müze gibi geziyorum. zaten kasadaki kız da "her şeyi mıncıklayabilirsiniz" diyo.

4 yorum:

Lavender__ dedi ki...

** ben de bu haftasonu taş topladım onların fotosunu çekeyim senin için çanakkale sahillerinden:]
** yabancılar türkiye'ye geldiide bizim ülkerleri etileri görüp böyle beğeniyolar mıdır acaba?.
nam nam..

deryik dedi ki...

yaa valla bi biskrem verenim bile yok burda... türk marketleri getiriyo bi şiler ama abur cubur kültürü zayıf buranın.

beyazpiyano dedi ki...

deniz kabuğu toplayıp sahilde bırakıyorum acıyorum onları denizden koparmaya :(( bodruma kayağa gitmiş hehehehe

eklemişsin yine elli tane post oku oku bitmes boş bi vaktimde okuyım :))

deryik dedi ki...

aa ama sırf sizin için bi 4 günlük mola vermiş idim beyaz piyanocuğum, hala mı ara kapanmadı? :) tempom düşer elbet bu çarş dersler başlıyo...

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker