9 Eylül 2006 Cumartesi

amsterdam çıkartması















efendiimmm buyrun sol baştan: tilburgcu nergiz, den haagcı deryik, turistlerin şahı divad ve amsterdamcı hulusi. kahkahalarla, çılgınca gülmekteyiz, öyle şen bir an. biralar içilmiş, çikolatalı kağıttaki sigaralar (tütün evet düz tütün) söndürülmüş, mutlu mu mutluyuz. deli gibi yürüdük yine tabii ki; ama bisiklet sorununu çözmek üzereyim umarım.

bu arada sizlerle enteresan bir anı paylaşmaktan onur duyuyorum... şimdi şöyle bi amca göreceksiniz, irish pub'da oturan. hatta göremiyosunuz bile. Güçlü gözler belki fark eder, tam ortada, "HO" hecesinin arkasında, sokak lambasının sağında. hani prof olabilir, depresif yazar olabilir, hatta ve hatta ne biliym hiç olmadı emekli, 60-65 yaşlarında bi amca olsun:
















ama hayır... o amca ne iş mi yapıyo?





















evet o bi akrobat. gayet sakin soyunuyo ve beyaz g-string'iyle ipe tırmanmaya başlıyo. çok ciddi bi şekilde. kendi 65 vücudu 25 yaşında falan. sonra iniyo ipten, gözlüğünü takıp ayakkabılarını giyiyo ve para topluyo, sonra giyiniyo ve gidip birasını içiyo. taa ki bi saat sonra yine soyunana kadar... ve hep ciddi.



"hayat da zaten bu değil mi" gibi bi cümleyle bağlayabilsem şık olurdu ve fekat sadece beyfendiyi çok takdir ettik, onu söyleyebilirim.

4 yorum:

Ozge dedi ki...

toplu resminize bayıldııım : )
En kısa zamanda ordayım unutmayın! : ))

deryik dedi ki...

ooo özge hanımmm!! :) şimdi yeni postunuzu okumaktaydım efendim :) valla bekleriz, şu an simgeyi odama atmak için yatak aldım resepsiyondan. öyle bi konfor vaad etmekteyim :)

Mert Ulas dedi ki...

Divad beyi cok bi keyifli gordum, amsterdam ona yaramis :) Belki de akrobat amcayi izleyince keyfi yerine gelmistir...

deryik dedi ki...

mert: sormayın efendim pek bi neşelilerdi burdaki tatilleri boyunca, umarım istanbulda da devam eder aynı keyfi :)

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker