10 Eylül 2006 Pazar

eskiden

nazan öncel sokak kızıyken, şarkıları daha mı içtendi sanki? fabrikasyon hece tekrarı formülünden çok önce hani. benim "gidelim buralardan" krizlerime tercüman olmuşken. şimdi de dinleniyo; ama artık o frida kahlo imajında. kocaman tuvaletler giyiyo yerden tütün bulan sokak kızı yerine, "napcaz şimdi yatcaz şimdi" diyebilmek yerine... olur öyle arada.

şekilci değiliz vesselam, kalbi aynıdır diye umarak...

içimde boş yer yok
herkesin yeri belli
giderken unutma
anahtarını al iyi mi
ben kapılarıma hiç
kilit vurmadım ki
ben seni kendimden
çok ayırmadım ki

5 yorum:

Aleksi dedi ki...

bir günde 6 post, evet işte zıçar gibi yazmak diye buna derim ben...

deryik dedi ki...

lavender: valla çok doğru tespit. ben hala mirkelam neden "ahu gözlüm"e klip çekmedi merak ederim. eskiden dinleyici keşfediyodu birilerini sanki, şimdi prodüksiyon şirketleri bizim yerimize eliyo.

alx: sorma yaa evet.. fark ettim ben de. sıkılmaktayım amma ve lakin. oluyo öyle :)

Beyaz Piyano dedi ki...

para değiştiriyo demekki eskiden ellibin dolar değildi şarkı sözleri

deryik dedi ki...

beyazpiyano: ee yaşla beraber yeteneği yatırım aracı görme eğilimi artıyo demek ki. gençken sokak kızı olmak daha kolay.

Melih Cılga dedi ki...

nazan öncel'in kalbi temizdir, "demir leblebi"mizin niyeti de iyidir bildiğim kadarıyla... parayı pulu görünce kendini bozmaz öyle kolayca... :)

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker