31 Ocak 2007 Çarşamba

misal masal

ben mesela ruj süriym istiyorum ama "aa ruj gelmiş!" olsun sonrasında. mor mu bordo mu. fark etmez sen bilirsin. ii.. bak, sürdüm. aa ruj gelmiş.

Ben mesela kendi kendime "yahu okul da çok youn, iki sokak aşağıda oturuyo, bi İCK'yi göremedim" masalı kurduğumda... hani arada bilmemkaç bin km yokmuş gibi yaptığımda, inanayım istiyorum. kandırabileyim kendimi.

ben mesela aptal saptal geyikler çevirirken söylemek istediklerimi ıskalamiym istiyorum. ya da söylediklerim eskimiş kelimeler olmasın. hoş, herkesin dileği bu zannımca.

ben mesela karşılıklı oturup defalarca zannımca diyip gülmek istiyorum. bissürü A5 boyundaki "bu haftaki MDS filmi" elilanının arkasına bissürü bi şiler yazıp karalamak ve çok gülmek istiyorum.

gıdıklayan bıyık istiyorum.

ben mesela:
-peki. -neli? -çilekli. -tamam geliyo hemen bi tane.
istiyorum. bu esprimsiyi hala inatla yapabilmek istiyorum.

soonna... daa bissürü şey var. siyah üstüne beyaz çizgili, banadahaçokyakışan t-shirt'ü istiyorum. bluz yakalarını çekiştirip bollaştıran eller mesela, o da olabilir. mesela bi kot tulum. bi tane de bööle püskülü bi şi.



ay ben esas... melebaaa... ikisi farklı çorap istiyoruum.
diğer bissürü bi şeyi nasıl özlediğimi haykıracak tek bi tepebaşı, tek bi yokuş, tek bi manzara istiyorum... yok yavrucum, yok işte.

mesela biri beni kucaklasın manzaraya götürsün.
bi anda geç kalmış bi kar yağsın mesela.

falan filan. cümbüşümcümbüş cümbüşaslındabibülbülmüş.
sigara sarması.yaprak sarma gibi.
bi de o boyundaki çukurun adı neydi. ondan.


mesela ben google'da İCK'nın adını aratıp bu bloga gelen tipleri görmekten de sıkıldım. bunu buraya yazmayı da sevmiyorum. ama olsun yazıcam işte. insanlar istanbul demiyor bursa demiyor, İCK diyor, ben napiym. deli gibi bi şi. "pıst! dokanmayın hemşerim yassah" diyemiyorum. sonra çok gülüyorum. allahtan gülüyorum yani. nıhohahahohaoha.

1 yorum:

Tugc dedi ki...

farkli coraplar deyince aklima geldi.. gecen donem bizim odada 3 kisiden, 3 umuz de farkli coraplar giyiyorduk :) cok eglenceli oluyor, hele bir de insanlarin "deli" yada "anormal" galiba, bakislarini hicbirseye degismem.

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker