17 Ocak 2007 Çarşamba

ebesob

beklediğim gibi, ebeleme ışık hızında ex-morsaçlı'dan geldi. nick'ini siyahlale yapsın. şaka şaka.

hakkımda bilmediğiniz 3 şey efendim.
şimdi "oha kaldı mı öyle bi şi" diyebilirsiniz tabi... doğal. bakalım görücez.

*bir: başta patlamış mısır paketleri olmak üzere bütün kaygan paketin (cips vs) açılışındaki o iğrenççç iç gıcıklatan sesin tırnak uçlarımdan saç köklerime kadar akması, diş kamaştırması. ah bi de bööle yaldızlı hediye paketlerinde de olur o ses, gerilirim, hele bööle parçalarcasına üstüne atlarlar... fena oldum. bi buçuk: kolay kolay yeni bi şi denemiyorum galiba, benim barım, benim biram, benim kafem, benim sandviçim, benim kalemim, benim çayım... benimkiler; bööğeeh gelene kadar.

*iki: saç telimi çalabilirim. gitar teli gibi. bayaa ses çıkıyo. iki buçuk: saçlarımı yıkarken asla duruladığıma ikna olmam. iki yetmişbeş: bu saçlar erkek saçı gibi kısacıkken bi teyze bana "yavrum adın ne" demişti. adı söylemek yetmedi, fark etmiyo zira. "ee kız mısın erkek mi" demişti teyze dayanamayıp. 5 yaş yahu. ağlayarak "aneeeöğeğgghhh" lemek. öndeki minik tutama bi toka iliştirilmesi.

* üç: ayak parmaklarımı çıtıırrr tıkırrr tıklatırım, 10'u birden yer değiştirdikten sonra bilekle noktalarım. 10 yaşında dershaneye gönderilmiş bütün yaşıtlarımla edindiğim bi dizi tikin mirası. adına anadolu liselerine ve kolejlere giriş sınavı diyolardı galiba.

üç buçuk: müdahele kelimesinin yazılışını hep unuturum. bak işte yine. müdahale.

100 tane sorsanız onu da yazardım. hastayım galiba ben. zaten fırsattan istifade 7 tane yazdım. bi de çaktırmadan arsızım yahu. halbuki bi alttaki postu okuyun diye heveslenmiştim.

ebe sobe, çanak çömlek patlasın:

divadeiwob, alx, baarım

6 yorum:

Adsız dedi ki...

o uc numara ben de var.. ve ne tesaduftur ki, ben de anadolu liseleri sinavinda 10-11 yaslarinda girenlerdenim :D Sorunlu olmusuz bak o zamandan beri..
alttaki postu da okuruz canim, istedigin o olsun.. hem konusmak iyidir, napacaksin oyle kukumav kusu gibi dimi :D

Alx dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
deryik dedi ki...

tuğçe: bütün bi kuşak tikliyiz, bizim sınıf şaka gibiydi o yıl :)

alx: bilirim, direk sana söyler o.

Adsız dedi ki...

Alx'in en yakın arkadaşı ICK'ymış diye duyduk

deryik dedi ki...

divad: alx ve İCK'nın bileceği iş efendim arkadaşlıkları, beni aşar da...
23 maddeden buna mı takıldınız efendim? adam hızla kelleşiyo. seksist gördüm sizi.

deryik dedi ki...

emir büyük yerden, müdahale geliyo. aa dooru yazdım.

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker