30 Ocak 2007 Salı

zorla

zorla new blogger oldum. hayırlı uurlu olsun. bu şekilde fark ettim ki gerekirse bayaa tutucu, "cık ben eskiyi istiyorum yeni de neymiş ben korktum" bi insan olabiliyorum, kanımda var.

canlı müzik harika bi şi. caz da öyle. zaten caz canlı olsun. canlı müzik dinlemek (ama dinlemek yani; maruz kalmamak) güzel.... böyle birileri çalsın, dinliym ben, yer değiştirsinler, konuk sanatçılar olsun... caz onun için güzel işte. blues değil efendim efkar yapmadık.
bi de bu istanbul zillerini her yerde görmek nasıl mutlu bi şi anlatamam. istanbul agop teşkür. el yapımı. bi de istanbul mehmet var. ikiye bölünmesin böyle şirketler yahu. neyse...

bi bira, bi şarap değildir. asla... ve saat 12den sonra bütün içkiler şaraptır. hadi olmadı rakı olsun. bira ne... su. gürcülerin biraya kadeh kaldırmadığı kadar var hani.

dün karnıyarık yaptım. ilk posta fırın tam ısınmadığı için ılıktı; ama kıvamında. ben bile şaştım. ikinci posta harika olucaktı ki.... son 2 dakika kala, fırına sığmayan tabak benim "yahu bu tam sığmadı bi düzelteyim" diye döndüğüm anda yere uçtu, akabinde fırın (ki fırın derken mikrodalga ebatlarını düşünün) da uçtu,son anda kenara zıplayıp yırttım.... sonuç: "marisol nolur camları ayıklayıp yiyelim şunu".. "çöpe şekerim". iki gündür içim buruk. harika olucaktı yahu. suyuna pilav yaptık, o harika oldu en azından.

yarın umarım kazandibi günü. nıhohhhahaha. türkiye sınırları içinde kazulet derecede beceriksiz olan ben burda aydınlanma yaşıyorum.

bu ara sadece müzik ve yemek üzerine post yazasım var. okul ve tez stres öbeği. arkadaşlarım tuhaf dertler çekiyo, anormal sorunların ortasında güzin ablalık yapıyorum, beynim uyuştu. ayrıca, gazete okumiycam bikaç gün.
odamdaki mor-kırmızı hakimiyetini büyük bi zevk ve tatminle izliyorum, iyi geliyo. hele bi yerde "bu yazın ikilisi mor-kırmızı kombinasyonu" falan gibi bi yazı görürsem bütün günüm harika geçiyo. böyle basit zevkler işte.



bugün inanılmaz derecede şükrettim her şeye. neden bugün? bilmem. sanırım durup dururken "çok şükür" diyen ekiptenim ben. iyi geliyo. arada demek lazım sanki. hatta bazen neolursaolsunyaşamayamecbursun tadında bi şükür. şimdi uzun uzun anlatmiycam, anladınız siz.

küs kız şükürcüler tarikatına katıldı özetle.
biraz zorla biraz nezaketen biraz canı çektiği için.

new blogger bile oldum yahu. heheyt.

7 yorum:

gulin dedi ki...

küs kız olmak kötü mü yaa? çocuk gibi küsüosun diolar mı? değildir di mi :) olmasın :p

FakePlasticGirl dedi ki...

ben de newblogger oldum,
eski template'imden oldum, cuntacilik denir buna arkadasim heheyt.
nese degistirecktim zaten, bu sekilde olmus olmasi sinirimi bozdu.
durduk yere sinirlenen anonim limited sirketi Ezop.

TugCe dedi ki...

new blogger nasil olunuyor ya? ben olmadim da daha :D
yemekler icin tebrikler ayrica.

deryik dedi ki...

gülin: yok yok kötü diil. biraz ara verdim, o kadar :)

fakeplasticgirl: valla ben şimdilik temkinle yaklaşıyorum kendisine... bakalım, izleyip görücez yeni genci.

tuğçe: tuğçecim template'e uğramak, yeni bi post yazmak istediğin her anda karşına "new blogger olun, nolur olun, olmalısınız muhteşem bi şi" yazıları çıkmıyo mu?! şanlısın demek ki :)

szn dedi ki...

caz-şarap ikilisine, biraya yönelik her türlü eleştiriye ve şükür tarikatına kadeh kaldırıyorum buradan. lazım lazım. mor-turuncu benim ikilim ve yemek yapma cahiliyim, ama o kadar da fark olsun zaten. yoksa okurken hangi alt benliğim benden kaçarak yazdı bu postu derdim.
sevgi bol bol.

dertliçalkemancı dedi ki...

deryik, ben dertliyim new blogger konusunda. bir yıldır alıştığım düzenden vazgeçmek istemiyorum. sağladığı yeni zımbırtıları gördüm, hoşuma gitmedi hiç.
mesela şu anda yeni bir post hazırlamama izin vermiyor blogger bozuntusu. ne kadar dayanabileceğim bakalım!
içimi döktüm, oh. teşekkür ederim.

TugCe dedi ki...

soyle bi olay var.. ben zaten new blogger olmusmusum onceden, ondan cikmiyormus :D ben de diyordum, bana niye olmuyor diye :D

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker