2 Şubat 2007 Cuma

ah şimdi orda televizyonlarda neler var bilmiyorum. napıyorum, gazeteyi açıyorum.
"bakalım bugün nolmuş" -- a jandarma Samast'la poz vermiş, bayrakla fotoğrafını çekmiş.

hani samast'ı yakalayan jandarma.
hani "hrant dink'in cenazesini türk bayrağına saralım"daki bayrak.
hani "hepimiz hrant'ız" hrant.

hala şaşırabilmeme şaşırıyorum. midemin bulanmasına şaşırıyorum. ağzım açık, gazeteyi anlamaya çalışarak bakmama şaşırıyorum. saf salak halime şaşırıyorum. pıt halıya bi şi düştü.

toplu histeri bu, hissizleşmek, kemikleşmek, katilleşmek. insani ne varsa ekmek arası yemek. bu dönüşmek: "türk milleti bir sabah uyandığında kendini seri katile dönüşmüş bulur".

"e ne bekliyodun güzelim?"
şşşş.... sessizlik.
beklemiyorum ki. ummuyorum bile. şşşş.... 3 maymun okeye dördüncü arıyo.

2 yorum:

Emir Bey dedi ki...

gitgide daha şaşırtıcı daha kafa karıştırıcı yok artık demekten yoruldum 1 haftadır haberleri izlerken.

deryik dedi ki...

bu konunun kapanmasına sanki bi 5-6 gün kaldı. Samast'ın hapishane koşulları da konu edildiğine göre daha fazla deşmezler. oysa daha şapkadan tavşan çıkıcaktı.

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker