1 Ocak 2007 Pazartesi

ok u

national geographic, aabibakalımnasılmış rolling stone,bant, xpress. çerezlik.
bi süürüüü makale. polanyi VS stiglitz, kitap bitir. ağır gelir şimdi, yağlı bunlar.
selçuk demirel- manuel. sayılmaz hocam, çizim o.resimli kitap. hadi ordan, ordövr tabağı.
turkuaz günlüğü-murat özsoy. yemekten önce gelen içecek gibi; çabuk bitti, güzeldi.

ah yok benimki her zamankinden olsun:
yine yeni bir atilla atalay- kişi başına bir yalnız.
sıdıka eray sıkılhan vb değil, sonrasındaki öyküler.
her zaman iyi gelir.

atilla atalay bilse ki ben kitaplarıyla büyüdüm, arada öykülerini özledim, sevdiğim öykülerini tek kitapta topladım, sonra o kitaptan gittim falan... ebekulak masada kaldı.
bence o bunları duymayıp yine etrafı dinlerdi.

neyse, ne diyodum, makaleler. evet.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

lull -mart/2003 sayısını okudum bugün.eski müzik haberleri,eski roportajlar.eski sayıları okumak da çook zevkli,eğlencelii.

deryik dedi ki...

eski dergiler bi de aramadan karşıma çıkıyo bazen alakasız yerlerde. hop alınıp okunsun :)

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker