4 Mart 2010 Perşembe

basın-yayın'dan basmayın-yaymayın hamlesi

tekrar, yeniden:

şimdi... konu şu. ayrıca doğa derneği linki de burda. gazet linki ishali yaşayan bu blogda hiçbi gazete linki veremiyorum; çünkü yok.

gazetelerden tavır, mutlak sessizlik. basındışı iletişim kanallarıyla, boğazımızı yırtarak duyurmak dışında pek bir seçenek kalmıyor. sticker'ı, stencil'ı olsa, sokaklar dolsa. anca öyle.

parayı veren düdüğü çalar, yetmez, bi de ortada en bi yeşil kurumsal iletişim diye dolaşır. ben radikal'e ve ntv'ye sordum, "sağır sultanın bile duyduğu, haber niteliği taşıdığı açık bir şeyi niye haber yapmıyosunuz" diye. radikal 48 saat içinde yanıt vaadediyor. radikal2'de çıkan bir yazı yetmez, beni kesmez.çünkü bir haber değil bu. kanınız çekilmiyosa, beni bağlamaz. benim damarlarım kurumuş vaziyette. saf bi şekilde dürüst habercilik ummuyorum, ama birazcık yani, acıcık. radikal bak, radikal2'de günah çıkarmış, hani daha "muhalif ortam"ı ya radikalin, haşarı çocuk, eli sapanlı hınzır.

ha bir de tıklayın ve imza atın. kendiniz imza atmıyorsanız da "imza atın" demeyin.
dürüstlük beklerken dürüst olmak gerek çünkü, kendimize. bana fişleme korkusu size kıyısından aktivizm, cık, öyle olmuyor bu işler.
saygılar bizden efendim.

1 yorum:

mermaid dedi ki...

vejeteryanım ama çekilmiş kıyma yerim.

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker