30 Mayıs 2007 Çarşamba

oh be.

2 saat tavanı izle. elindeki makaleyi okuyama, habire cümleler parçalar beyninde dönsün. bi de dibe vuruş, yüzeye çıkamayış hali. son 34 saattir yaşanan.
yılların gevezesi ben, "söyleyemiyorum çatliycam" krizi yaşayayım.
2 saat boyunca tavandaki noktalar, elimdeki kırmızı ispirtolu kalem ve kenarı inatla dallanıp budaklanan ağaç şekilleriyle kaplanmış "Etiyopya'da çevre diskurları değişimi" adlı makale ve yarısı yenmiş dondurma, hep beraber benim beyin-dil senkronizasyonumu beklesin. düşün düşün boktur işin. söyleyememe kabızlığı. akademik kabız. bi türlü doğmayan bebek gibi. fonda sürekli bi "ee yani?" deme hali, fransız aksanıyla. evet evet, aynen o hocacım gibi. gözler baygın, surat bezgin, "ee yani, so vat". defalarca. so vat lan, so vat.

derken bi anda

blööööööööeeeeeğğğğhhhhhhhhh

şöyle bir iki kelime şeklinde dökülsün. pıt pıt.
bakalım. bi cümle kurdum sanki. hatta minik bi paragraf.
speşıl tenks tu turuncu.

aay ay koca deryik, 2,5 yaşında konuştun. 20 yıl sonra o gün, ilk kez düşündüğünü cümle haline getiremedin. çatlayana kadar düşündün, son 34 saattir. cümlenin çıkması 2 saat sürdü. vay be. acaba ilk cümlem neymiş? onda bu kadar zorlandığımı sanmıyorum. ebele gübele, gev gev bi şiler demişimdir. anneler anlar zaten hemen. oh mis.


reklamlar devam ediyor, yayına geçmedik.
bu bi hafta sonraki bölümün fragmanı.



yüksük makarnadan kolye yapan çocuklar var mı acaba hala? suluboyayla boyarsın, kurumasını bekleyemeden boynuna asarsın bi heves, giysin boyanır ama sana ne. mis gibi yahu. örtmenin önlük giydirmişse artı puan, önlük parası topladıysa eksi puan. artı eksi nötr. ööle işte.

4 yorum:

Tugc dedi ki...

Kolay klay gelsin. Ben kendimi asip 8 aylik konusmusum, hala daha da konusuyorum, bi susamadim galiba..

Emir Bey dedi ki...

yahu şu sizin yazıları büyültme küçültme ve vurgulayabilme efektinize hayranız ailecek !

deryik dedi ki...

tuğçe: ben 9 aylık yürümüşüm ama pek bi yol alamadım :P

emir bey: ah mersi, alkışlarla yaşıyorum.

Adsız dedi ki...

üstteki yazıyı okudum
aa ne güzel
bizim ırktan bu da dedim
alttakini okuyacaktım,
müdür yaklaşıyodu
bi tek şunu gördüm
"yılların gevezesi ben, "söyleyemiyorum çatliycam" krizi yaşayayım"
:)
pek empatik bir an oldu,
gözlerim doldu walla
blogunu çok sevdim.
efendim müsaitseniz annem çağırıyo, bize de buyrun:
dnnnz.blogcu.com

hadi tay tay

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker