29 Aralık 2009 Salı

şahsi meramı

(...) Ben, yaşananları yeni başlamış bir futbol maçı olarak değerlendirip her bir tarafa eşit mesafede duran amatör hakem değilim. Cıvaoğlu’yla puro takas edip, Birand’la cilveleşip Pulur’la fıkralaşmak derdinde olduğumu size kim söyledi? Benim istediğim dünya, kimsenin Mehmetçik ya da gerilla olmak zorunda kalmadığı bir dünyadır.

demiş. açık ve net.

hayata kayıt düşme derdi olanlara saygı ve hatta sevgi beslediğimi bilmeyen varsa öğrensin.

tarafsızlık beceri değil işte. tarafları bilmek, yerse, o bi beceri. "orta yol doğru yol" diye diye beynimiz yenmedi mi, yendi. ya sağa devrilin ya sola; ama ortacı olmayın yahu (ha ben de bazen ortacı görünebilirim; ama yok, değilim. iki tarafı da anlamaya çalışıyorum sadece; ama iki tarafı da ayrı ayrı okşamıyorum. ve yani, el insaf, türker değilim).

ha bu arada "ne olmadığınızı" da bilin, bilelim. o baya zor bi şi çünkü. öğrenmek filan lazım.
yoksa hani hakemlikten bahsetmiş ya yazıda, bi de o maçların stat yıkılana kadar zıplayıp birbirini şişleyen holiganları var, onlara dönmek an meselesi.

Hiç yorum yok:

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker