17 Kasım 2009 Salı

çünkü sıkıldıkça ev ev ev

ne zaman evine bu kadar düşkün bi insan oldum bilmiyorum. sünnet/ asker olmuş oğlumu, gelinlik kızımın kepli fotoğrafını gösterir gibiyim. makine gibi barbi giydiren, evcil kedisinin kuyruğunu ören kızım ben. odam resmen benim yavrum evladım. kırmızı-mor olamayışı üstünde post-it sarısı krizini yaşadım filan, yeni barışıyoruz, balayı dönemimiz. küçük burjuva haller ve aidiyet saplantıları kitabınızı rafa koyarsanız bi süreliğine, kaldığım yerden coşkuyla devam edicem... çünkü çünkü ben beton çivisi aldım nihayet. nalburiye arasında tanıdıklarımın oranı giderek artıyo. beton çivisi seçtim ben yani. annem için bir milat. odam için de: artık tamam.

odamın görece dağınık olan köşesi - herşeyrafları.



ilaç,pasaport, takı malzemeleri, takı, oje, şapka, ampul, kitap,delgeç, mirkat ve diğer her şey herşeyraflarında.

aynam aynam aynam, nihayet. kartpostallar ve afiş konusunda emin olamasam da bu böyle bi şi.


bu köşedeki uyumsuz şeyi bulunuz: hint filmleri kitchliğindeki makyaj çantam.
onsuz olmaz, nayır nolamaz, o yüzden duracak.

ve kısa günün çalışkanlığı:



umarım takarım. inceden bi bülen.t ersoy hissi var; ama uzun bu aslında, kısa bi şi diil.
yok aslında o his yani. bilmiyorum işte.

buraya kadar sabırla okuyabilmiş erkeklere selam ederim, hayatınızdaki kadınların alışveriş arkadaşı olma sınavını geçtiniz, bilmem ki iyi bi şi midir. resimlere bakanlar sayılmıyor.

10 yorum:

Damlo dedi ki...

ee onu ben alıcaktım?

narsis7e dedi ki...

O pörtlek gözlü baykuşa aşık oldum. Platonik. Acaba bu resimde çıkacak mı diye heyecanla bekliyorum.

divadeiwob dedi ki...

ben okumaya son paragraftan başladığım için oturup ağladım inanır mısın

mermaid dedi ki...

o odada benden minik bi' parça var ya, mutlu bi2 kelebek kanat çırptı içimde fotoğraflara bakarken. odan tıpkı sen deryikko.
çok kalp.

deryik dedi ki...

damlo: almış sayalım? nihayet nalburun önünden geçince duramadım :)

n7e: var orda bi köşede. endülüs baykuşu o, yeri ayrı :)

divad: hmm.. bilemedim resmen.

mermaid: ayna ayna çelik ayna :P

indis lúinwë dedi ki...

bakınca tek bi' kelime kafamda döndü durdu: ferah
bu arada ben flormar 313 gördüm sanki, uydurmuş da olabilirim ama öyle mi ki?

Buro dedi ki...

resmen düzenli görünüyor.
ilk fotoğraftaki de billy sanırım, doğruysa anlayalım ki kanka olduk kendisiyle.

deryik dedi ki...

indis: tek tek baktım, 323 var. 313 ne renk ki?

buro: o bir billy, evet.

indis lúinwë dedi ki...

313 siyah. 323 vişne çürüğü-bordomsu olmalı, onu benzetmişim demek.

deryik dedi ki...

:) siyah da var ama flormar değil, pastel. asetonun yanında saklanıyo hatta.

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker