9 Kasım 2009 Pazartesi

bi daha bi daha

bir hışım eve dalıp 7 dakika içinde yemek siparişi+ elektrikli süpürgeyle oda turu. rüyamda görsem bu kadar kararlı olmazdım. yerde boya damlaları, sıva artıkları var. öylece durabildikleri için ve tek zararları çirkin görüntü olduğu için duruyolar. yoksa fena halde sinir bozucular. temizlemem lazım, uzatmamam lazım. onun yerine odamdan gidiyorum.

odamın bi güzel detaylarıyla sizi baş başa bırakiciim. öyle işte, temiz ve sakin bi odam var.



küçük kuşlar çok özel tamam ama, mirkat çok bambaşka bi hayvan yahu.
arkadaki mumlar sihir kokuyo.

ay ama ama esas esas:



heyecan yaptım. masam niyeyse tapınak gibi. biraz da fazla temiz, fotoğraf için aynaya bakıp saçlarını yaptı çünkü. biricik hediyem ve dali- yozlaşmışlar. bardakta hibiskus çayı var. elma çayım da oldu artık. ev arkadaşım ise havlican kökü kaynatıp içirmiş bana meğer, yeni öğrenebildim adını.




atölyem kutulandı! anca sığdım. ekmeğim ise genelde kahvaltı ettiğim evde kaldı, fotosuz.

diğer köşeler ise duvar çivisi ve koltuk bekliyo. duvara koltuk asıcam, oturmaktan siz de sıkılmadınız mı?

ho ho ho. yüzbin post giresim var bugün. yemek-duş-ütü kadar sıkıcı bu akşam.
değişsin değişsin.

7 yorum:

Damlo dedi ki...

elini gördüm deeeryik :Pp

magazin programlarında ünlülerin evini geziomuş gibi hissettim bi an. ama sana bi şi söliyim facebuktaki resim var ya hayatın sanki o tonlarda. pastel ve bi o kadar uyumlu. evet resmen beynime böyle kazındın.

leylaaaa dedi ki...

yaa kutun çok güzeeel.
sen mi yaptın?

deryik dedi ki...

damlo: ay resmen pastel ve uyumlu mu hayatım acaba diye düşündüm. hiç öyle gelmiyo aslında bana ama belki yaşlandıkça pastelleşiyorumdur :)

leylaaaa: cık, hazır bi kutu. hatta hediye :)

mermaid dedi ki...

e oda super!

si-men! dedi ki...

tam senlik, tam kafamdaki gibi.

pek güzelmiş ki odan :)

deryik dedi ki...

mermaid: kutuyla süperleşti :)

si-men: teşkür ederim efem :D

deryik dedi ki...

mermaid: kutuyla süperleşti :)

si-men: teşkür ederim efem :D

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker