15 Mayıs 2009 Cuma

yastıkrastıktıkıtık

ben delice odamı temizledim dün. hafifliyo insan. eski çarşaflar, tozlar, her şey gitti veya yenilendi. mis mis. gece 12'ye kadar.
sonra işte bu çalışmanın hummalı tarafı bittikten sonra, masamı fark ettim.

o masa, bildiğiniz üzere çalışma masası diil. çalışılacak bi şi yok çünkü (lay lay lom). bari üretilsin bi şiler. ertelenmiş projeler için altyapı alışverişi gerçekleşsin. ben olmayan el becerilerimle yoruliym filan falan. oda büyük ve boş. yere çarşaf sersen serilir. madem öyle, serilsin. denemeler ve becerememeler filan olsun azıcık. ay başı gelsin kendime ufak bi dikiş makinesi alıcam, elde dikiş vs için. ay ben az önce "ay başı gelsin" dedim. resmen içimdeki maaşlı elemanı duydunuz ve hatta örenbayan'ı.

neyse işte, güneş var, vakit de var.

dışarda, havada, tam 30 derecelik bir buhar bulutu asılı.

ilk projem kendime yastık. geri geliciim blog, geliciim.

5 yorum:

mermaid dedi ki...

reflü yastığı mı?
bi tane bana da diker misin minik tontin sırt yastığı yalvarırım.

eğreltiotu dedi ki...

yahu ben de mermaidin önlüğünden istiorum, oturup dikeyim desem sonuçtan eminim.

deryik dedi ki...

mermaid: reflü yastığı? ben yastık dikmek?? hahahaha. benden büyük hayallerin var:)

eğreltiotu: önlüğün adresi belli efendim. ben anca peçete filan beceririm:P

gorkem dedi ki...

yeni fotolar geliyor demek ki, ama lutfen derya baykal tadinda olsun da biz de yapalim, video falan :P

deryik dedi ki...

yok yok adaşıma bırakıyorum ben o işi. zaten o kadar komplike bi şi yapmiycam, beklentiler yükselmesin bence :)

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker