7 Ocak 2008 Pazartesi

yenimtrak

evet kuşları çok seviyorum. küçüklerini ama. kartallarda gözüm yok, en büyüğü martı olabilir. yoksa sonra alfred amca film yapıyo. her yer kuş olsun. farenizin ucu bile minik minik kuş. saracağım bir sonraki hayvana kadar durum budur. kusturana kadar icabında. başlıkla oynamak zevkliymiş ikinehircim. yaa yaa. daha dar yapacaktım başlığı ama heheyt blogger alan vermiş, kullanıyorum. at koştururum icabında. fotoşap bilen kardeşin peynt'i aşamamış ablasıyım ben.
ama cursor falan, atraksiyon çok. ayrıca hava karlı, boğazım kuru, işim gücüm yok.

bi gün peru'ya gidersem, bu kuşlar ilk sebeplerimden.
demiştim di mi?

bi gün dövmem olursa o da bunlardan olucak. bunu dememiştim bak.


not: bi mozilla kullanıcısı ses versin, her şey yerli yerinde mi sayfada?

8 yorum:

ikinehir dedi ki...

deryiiik, senin başlık'ı pek beğendim. en güzel olmuş. ben kedici olsam da, kuşlar da güzelmiş hani. kanat ayrı bişi.

ve yine sonracıma, şöyle bir sorun var: ben sayfanı explorer ile açtığımda farenin yanında kanat çırpan kuşu görebiliyorum. ama mozilla'da o kuş yok.

bi de mozilla ile explorer arasındaki farka dikkatimi çektmiş oldun, saol. mozillada benim başlık tam gözükmüyormuş, düzelttim şimcik.

deryik dedi ki...

help. nasıl gelicek o mozilla'ya? bühühü.

Adsız dedi ki...

yaa başlığı değiştirmişsin hayırlı olsun:) sayfada herşey yerli yerinde yani eski haline göre değişen bişii yok ama tam istediğin cevap bu muydu emin olamadım???

Semazem dedi ki...

Arı kuşu fareyi kovalamıyor Firefox ile. Aslında doğal olan da bu, arı kuşu zaten fare kovalamaz, Mozilla ne yaparsa en güzelini yapıyor.

Teknik olarak sanırım mümkün. Biraz forum karıştırmak gerekecek. Bazı kodlar sadece IE'de çalışıyor ama bunu Firefox ile de çalıştırabilecek kodlar vardır. "Firerox, fare, takip, mouse, image, code" gibi anahtar kelimeler Google'da işe yarayabilir.

Başlık sade ve çözünürlüğü düşük olmuş. Harflerin kenarlarında bulaşma var gibi. Paint diyince akan sular duruyor tabi Hatta peynt diyince resmen kuraklık başlıyor. :)

Kardeşten destek istenebilir diyeceğim ama siz yapmışsınız, beğenmişsiniz bize ne söz düşer ki daha.

Böyle bıdırdadı derviş...

Adsız dedi ki...

modemi çamlıcaya doğru çevirince düzeliyor.

deryik dedi ki...

mozilla kullanıcısı: sayfada eksik yok fazlası var ama mozilla'ya gösteremiyoruz şimdilik anlaşılan.

semazem: evet fare arı kuşunu yir. teknik olarak. valla forum gezemiycem, sanırım böyle kalır bu. 1,5 senedir yegane devrimini yaşadı blog, fazla gelir. harfler bulaşsın madem. yani IE'de fena diil aslında... özetle peynt candır ve deryik tembeldir :)

evren: ankaradan yön tayini biraz zor ama artık... deneriz madem.

narsis dedi ki...

Iiiih... Yazi tipi iiiiiih. Ama kus cok cici, ben bi gun Polonezkoy'de sandvic hazirlamaya calisiyodum kendime ilk o gun gormustum ari kusu denen mini minileri. O gunu hatirladim yine. Pek latif.

deryik dedi ki...

o bi "ı-ıh" mı? sanki, di mi? birer latife onlar :)

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker