4 Ocak 2008 Cuma

sponsor alakalanmaları

parmaklıklar ardında diye yeni bir dizi başladı/mış. eh, eskileri takip edemeyen ve lakin dizi takip etmeden duramayan bu toprakların bir evladı olarak bendeniz kendisini izlemeye başladım. dün 4. bölümü vardı. fena değil. sinop cezaevi, kadınlar koğuşundaki olaylar...yalnız uzun uzun manzara ot böcek çekimleriyle vakit kaynattıklarını fark etmedim sanmasınlar. sinop tanıtım filmi halini alıyo bazen. hem o doktorun evini geniş açı çekene kadar koğuştaki gizemi çözerdik. neyse..

dizinin sponsoru slimcream diye bi zayıflama kremi.

"slimcream... parmaklıklar ardında kalmak artık kader değil!
incelin, parmaklıklardan geçin!"

gibi bir alaka mı kurulmak istenmiş, nedir, bilemiyorum... ama etik rtük falan olmasa sanki bu slogan kullanılırdı. ben başka bi alaka kuramıyorum. gerçi hoş, kimse de alaka aramıyo ya.

3 yorum:

Peanut Butter and Black Coffee dedi ki...

hahahha :D parmaklıklar altında kalmak artık kader değil - çok güldüm ben burada.
valla ben de geçen bölümü izlemiştim; ama beni bir süre sonra baymıştı. ama fena bir dizi değil...
içime sinmeyen birşeyler var yine de. neyse, bugün çok uykum var - gelince anlatırım :D

somebodylikeithot dedi ki...

inanmıorum farklı bakış açısı bu olsa gerek...aynı diziyi bende (takip etmior ama denk geldikçe) izliorum...
1-sponsora hiç dikkat etmemiştim
2-orası sinopmuymuş?
3-suzan aksoy adlı karakterin makyajı pek hoştu değil mi?

burdan benim maddeci bi insan olup olaydan çok görselliğe önem verdiğim sonucu çıkabilir...diğer yandan yaklaşan final etkisiyle vakit geçsinde nası geçerse geçsin diyorum saygılar:)

deryik dedi ki...

PBBC: bekleriz leydim, uykunu al sen, dinlen bi :)

somebodylikeithot: hmm ben de oturup suzan kimdi diye düşündüm... sanırım iyi bi takım olup eksiklerimizi kapatabilirdik:P final dönemi mühim bi şi, aman tikkat :)

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker