6 Ocak 2008 Pazar

pazar eğlencesi

efendiim... benim minik okulumun minik; ama bayaa iddialı orkestrasının okulun son günlerinde bize hazırladığı sürpriz konser. ilk performanslarıydı. solist kızımız 2. dakikaya doğru bayaa bi açılıyo, sabredin. sonra bi de barda söyledi kendisi. orkestra 2 japon, 1 pakistanlı, 1 perulu, 1 hintli, 1 endonezyalı ve vokalde de kosta rika.

4 yorum:

Emir Bey dedi ki...

vay süpermiş grup
benim de kalkıp oynayasım geldi

bayanı da ayrıca tebrik edin :D

TugCe dedi ki...

Kızın sesi bayaaa filandan öte açılıyor yalnız. Efsanevi bir şekilde, şaşırıyor insan.. Utanmayıp "Oha sese bak" dedim ben.
Bu arada Deryikçim, ben seni ve Azer'i dün gece rüyamda gördüm, bir tiyatroda karşılaştık, muhabbet ettik filan. Uyandığımda rüya hatırlıyor gibi değil de, eski bir anımı hatırlıyorum gibi oldu hatta.
Kafayı yiyorum sanırım :)

www.edasuner.com dedi ki...

NASIL YA DERYİKCİM AŞMIŞ BUNLAR AFERİM VALLA CIVIL CIVIL NEŞE DOLULAR İYİKİ PAYLAŞTIN BİZİMLE

deryik dedi ki...

emir bey: tebrik üstüne tebrik ettik onu zaten.

tuğçe:deja vu hissi olmuş o.

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker