2 Ocak 2008 Çarşamba

delgeç

bu bina bir bitmeyen inşaat. komşularımız kadar ev/oda yenileme meraklısı insan görmedim... keza yan bina. al otur di mi? ı-ıh. bi tadilat tamirat... 3 yazdır 45 derecede matkapve iş makinası sesiyle çilelenen ben, şimdi de ayazda matkaplayım. saray yavrusu yapıyolar zannımca. ya da sığınak falan. bi açıklama lazım. şaka gibi: bi evin tavanında orijinal boyutlarında ama ters çevrilmiş bi bilardo masası şeklinde neon lamba var. kimin aklına gelmiş koymuş bilmiyorum.... yarısı işyeri olan bu binanın tadilata harcadığı parayla ne binalar yapılırdı, hem ben de kesici ve delici alet sesiyle uğraşmazdım. bi heves yeni dekorasyon, sonra bok rengi takım elbiseyi giy otur. yanındaki de mafyozik bi 5 günlük sakal taşıyıcı... nedir, görüntü değişmedi, hala çirkin hala çirkin. peh.

verdiğimiz rahatsızlıktan ötürü gurur duyuyoruz binası bu resmen.

Hiç yorum yok:

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker