9 Ocak 2008 Çarşamba

ben en çok



en çok ve nerdeyse sadece trenleri özliycem.

6 yorum:

Tugc dedi ki...

Fotoğrafa bayıldım ben ya.
Bir de, beni araba tutuyo, o yüzden doğuştan bir tren sempatim var.

Adsız dedi ki...

aayy seni görmek ne güzel :) uzun çoraplı kız vardı biz küçükken miçom onu anımsattın bana, garip ama bende çok severim heleki yemek vagonunda bulmacı çözüp bira patates yemeyi..

ikinehir dedi ki...

fotoğrafa ve çoraplara bayıldım..
ben de trenleri çok seviyorum ama galiba hiç trene binmedim.. (3 yaşında falanken babannem bakırköyden bi 10 dakikalığına bi yere götürmüş olabilir, ama emin değilim)bu da böyle küçük emrah bi yorum oldu biraz :)

dide dedi ki...

ankarada trene binsen aynı sempatiyi duymayacağına eminim.
bu arada çiçek açmış, güzel olmuş :)

deryik dedi ki...

tuğçe: arkadaşlarla araba da zevkli aslında. ön koltuğu kapıp uyuyabildiğin sürece :)

edasuner: pippi'ydi onun adı, ben çok severim :)

ikinehir: platonik bir aşk yani.. hmm hmm.. :)

dide: eh zaten "tek özleyeceğim şey" derken hollandadakileri kast ediyodum. ama istanbul-ankara arası da trene bindim, sevmiştim onu da. kuş çiçek oynuyorum işte :)

kumru dedi ki...

gökkusagii çorapbiiiiii : )

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker