4 Ocak 2008 Cuma

9

bi imam dedi ki, ki imam bizde biliyosunuz devlet memurudur, kadınların 9 nefsi varmış. kedi gibi yani... öldür öldür bitmiyo. haliyle, çalışan kadın kesin kocasını aldatırmış... zira erkekte tek nefis var imiş, hop! kontrolü kolay tabii. kadında 9 tane, hangi birini bastırıcak da sonra çalışıcak, eve gelip yemek yapıcak, çocuk bakıcak, kaynana pohpohliycak, koca hoşbeşliycek falan filan... camiiden naşi, amann diyo karılarınızı çalıştırmayın: karılarınız sürtük olduğundan değil, nefis sayıları fazla! maazallah, işyerindeki bir kadın, ormanda 9 kaplan gücünde azgın!

ben çok terbiyesiz biri olsam "siz camiide 5 defa toplanırken karılarınız evde 9 nefisle napıyo" derdim. hani bunun esnafı var, sucusu sütçüsü var... demiyorum. zira evi de dar edersiniz şimdi onlara. hem biliyosunuz devlet memuruna hakaret diye bi şi var, artı din faktörü giriyo, duble otoban. zira imam sıfatınız varsa her şeyi söyleyebilirsiniz, mübah. islamda rütbe yoktur; ama ben imama laf edemem. devlet memuruna da edemem, üstelik onun kutsallığının sebebi bile bi muğlak.

başka bi şi var dikkat çeken... "siz karılarınızı çalıştırmayın" diyo; ama buna tersten bakarsak, her çalışan kadın potansiyel zinacı. e nedir, "iş yerinizde çalışan kadın varsa 9 nefisten payınızı alın, kurutun nefsini, kocasına iyilik edin" olarak da okunabilir. zira nedir, kocası karar veriyo ya çalışıp çalışmamasına... pilli bebek çünkü kadın, sırtından kuruyoruz zembereğini. e kocası göndermiş sizin iş yerinize, sizden çıktı o günah. salak herif, bizim camiiye gelseymiş, gözünü açsaymış. hiç. hem çalışmayacak kadını okutmaya da gerek yok, 12sinden itibaren 9 nefis ve 3 çocukla nasıl başa çıkacağını öğrenmeye başlasın. bi de koca. bi de kendi ailesi ve kocasının ailesi.. o 9 nefis vücuda gelse anca yeter zaten. energizer tavşanı mübarek.


ne komik di mi, cennette huri vaad etmeyi biliyo ama.
hurilerin nefsi yok demek ki.
valla olsa, 99 kere aldatırlar. 9 ne. mumla ararsın.

tabii hop burdan başka mühim bi meseleye geliyoruz... çalışan; ama evli olmayan kadınlar (yakın tarihte aralarına karışıcam umarım). onlar nedir?? 9 nefis, üstelik nefisterbiyecisi biricik kocacım da yok başımda... kim kuracak benim zembereğimi (nil çıkıp "zembereğimi kendim kurdum" diye şarkı yapsın, pırlantaya gelene kadar..)? kendim kurucam herhal, kolumu bileğimi büke büke. türkçenin gözünü seveyim, "hafif kadın" sıfatları pek bi çeşitli: eksik etek, hafifmeşrep, hoppa... bunlardan biri olurum heralde. 1980 ucuz seks filmlerindeki sekretersıkıştıranadamların genel görüşünü bir imamın ağzından duyuyoruz.

bu imama ben mesela "başbakana hakaret"ten dava açabilirim. zira tansu çiller başbakanlık koltuğuna oturduğu anda bayaa bi "çalışan kadın" oldu. 9 nefis ve bir kocasıyla. özer çiller'e de dantelden boynuz işleyelim bari. kanaviçe. devlet memurundan devletin en yetkili ağzına hakaret. flaş flaş flaş.

9 nefis ha. kadınlardaki peygamber sabrının nerden geldiği anlaşıldı.

sahi, kaç huri vaad ediliyodu cennette? onu 9'la çarpın, o sayıda Nuri istiyorum ben de kendi payıma. cenneti de beklemeye gerek yok. zaten imam beye bakılırsa kesin cehennemliğim ben, bari 9 nefsim şu ölümlü dünyada gün yüzü görsün.

10 yorum:

mz dedi ki...

Nefis olmus, su gibi bir yudumda okudum.

TugCe dedi ki...

"eksik etek, hafifmeşrep, hoppa... " bu sıfatlardan birini seçtikten sonra, 1 tane de bana ayırır mısın?
İşin ilginç yanı ne biliyor musun? Bu 9 nefis olayını benimseyen ve imam statüsündeki amcalara kafa sallayıp, destek veren, haklı bulan 9nefis mensubu kadınların da bulunması..
Ben 9 nefisin 2bölü7sini sevgilimle paylaşıyorum diye, geri kalan 4bölü 5i niye tasalanıyor anlamıyorum. Yazık.

Mobius dedi ki...

:)) karşınızda saygıyla eğiliyorum Deryik hanım:)
Hoca,siz karılarınızı çalıştırmayın erkekler nefsini tutamaz derken aynada kendini görüyor ilk olarak galiba."Ben ve benim gibi azgınlar kendimizi tutamıyoruz yazık olmasın karılarınıza ey cemaat bari siz sakının karılarınızı" demenin başka türlüsü de olabilir sankim.
Pek alem bu imam,hoca takımı canım...

gulin dedi ki...

obaaaaaaa! iyiymiş be.

ırmaк dedi ki...

Kadınlarda dokuz nefis var erkeklerde bir. Erkek o tek nefsine bile hakim olmadığından kadının türban takması gerekiyor. O zaman erkek bir nefse bile hakim olamıyor. Erkek olsam ayaklanırdım. Değilim ciddiye almıyorum. Hata yapıyorum belki.

Nymph dedi ki...

bazen din adamlarımız çok fantastik olabiliyor
hatta hadis olarak uydurabiliyor
benim favorim şu
"erkek tepeden tırnağa kadar cerahat/yara olsa, kadın da bu cerahatı dili ile yalasa yine de erkeğin hakkını ödeyemez."
nasıl bi fantezidir bu ?acaba neye teşvik ediyor benim aklıma gelen sizin aklınızada geliyor mu (ay bayılazacam!)

Adsız dedi ki...

kadinlardaki 9 nefs durumunu yanlis anlamissiniz...okudugum yazi basdan sona yanlis yorumlanmis ve burda yorum yazanlarin hepside bu duruma katilmis...9 nefs demek gidip onla bunla yatmak anlaminda degil...nefs sadece zinadan ibaret degildir...merak edip arastirirsaniz ögrenirsiniz...hocaya gerek yok...kurani kerim ve hadisler bire bir kaynaktir...saygilarimla...

deryik dedi ki...

yazının başına dikkat ederseniz, bu yorumu yapan biz değiliz, bir imam. o zaman çıkan bir haberde nefs konusunda sadece "onla bunla yatmak" odaklı bir yorum yapan ve kadınların çalışmaması gerektiğini bu şekilde meşrulaştırmaya çalışan bu imamdan bahsediyordu.
bu yazı da tamamen bu yoruma ve imama karşı yazılmış bir şey, dine değil. yoksa bir dinin çıkıp da kadınlara 9 kat azgın diyeceğini, takdir edersiniz ki, buradaki kimse düşünmüyor.

Ali Dede Uğurlu dedi ki...

okuyalı bi müddet oldu , gülmemi anca bastırabildim ( hoş halen sırıtıyorum ) Çok güzel bi eleştiri olmuş... Günahını almak diye birşey vardır, sevgili hocamız o cümleyi kurarak sanırım baya bi günah yüklendi...

ilkay matur dedi ki...

İmam'ın sözlerine sesli güldüm doğrusu halende gülüyorum demekki imam'ın kafasında tüm kadınlar 9 nefis ile daha azgın konumda.... KADINDA 9 NEFİS 1 AKIL, ERKEKDE İSE 9 AKIL 1 NEFİS OLARAK BİLİYORDUM BEN AMA İMAM BİR YERDE HAKLI...

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker