11 Haziran 2007 Pazartesi

yağ

yağmayan bi yağmur hakim havaya. sıkıntıyla çatlayacakmış gibi. içim sıkıntılı zaten, karşılıklı bakışıyoruz bulutlarla. bu hafta bir bitse... güzel bitse ama. can acıtmadan bitse. az acıtsa ya da.

odamdaki en canlı fotoğraf serhad'ın çektiği, elinde karpuz olan kız çocuğu fotoğrafı. bi de onun yayla çiçeği çok güzeldir; ama o basılı halde yok bende. bi de yine fotoğrafçılık kulübünün hediyesi (!) balonlu fotoğraf var odamda, o başka. zaten bu serhadla cem çeksin dursun, mis gibi. misal yani cem şöyle bi şi yapmış biri, bi de hele hele böyle bi şi, takdir. niyeyse reklamlar, evet...

bugün bolca müzeyyen senar günü, yağmayan yağmura inat.
anneyle konuşmak çok güzel bi his, di mi?

feyzi halıcı "günaydınım, nar çiçeğim, sevdiğim" gibi bir söz yazabilmiş. cinuçen tanrıkorur bestelemiş. ne iyi etmişler... melihat gülses söylüyor imiş genelde, ben bi erkek sesinden dinlemiştim. durup durup bu şarkıyı yazıyorsam, bi türlü bulamadığım için hala... şimdi öğreniyorum ki bu şarkı bi hint efsanesine dayanırmış, anarkali'ye.

bu hafta bitsin, çikolata alıcam kendisine. hele bi de yağmur yağsın, karamelli çikolata.

4 yorum:

Parizyen Ay Lambasi dedi ki...

ben yarin istanbul'dayim.
istanbul'a gelmeyeni cikista dovuyorlar ona gore.

Tugc dedi ki...

yagmur yagsin temizlesin bi soyle her seyi.

Emir Bey dedi ki...

şavkıması sana doğru yolların
sana doğru denizlerin çağrısı
çırıl çırıl ötelerde bir güzel
günaydınım, nar çiçeğim, sevdiğim =)

dünyanın en güzel bestelerinden biri en iyi udilerden biri tabi Allah rahmet eylesin :

http://emirbey.blogspot.com/2006/07/rnek-insan.html

buraya gelince albümünü vereyim size de daha nice efsane sözler var bir bakın nice efsane eserler hem de sadece kendisi çalıp söylemiş kendi sesi bence oldukça güzel.

http://emirbey.blogspot.com/2007/03/indis-hanm-sayglar.html

bakınız bu ikinci linkteki efsane şiire de çok hoş bir beste yapmıştır aynı albümde.

bakınız aynı albümden yine bitirici sözler :

Yakut, mine, zümrüt bana birdir kayalarla.
Bir gül dikeninden kanayan el neme yetmez?
Kaşâne, sedir, sırma, ışık onların olsun
Bir köhne kitap, bir sarı kandil neme yetmez.?
Canım dediğim sevgililer, hep, senin aksin
Ruhumla dolan can ikizim, nurdan o cismin.
Nalân, virân, giryânım aman
Mahrûm, mahsûn, mehcurûm aman
Bir köhne kitap, bir sarı kandil neme yetmez?
Bir çölde biten dal gibi ıssızsa bu gönlüm,
Dost âleminin ettiği kem söz neme yetmez?
Vardır anacak bir gün olup ismimi elbet
Bir servinin altında dolan göz neme yetmez?

daha ne denilebilir ki !

yalnız c ile başlıyor ismi ikincisi ç Cinuçen Tanrıkorur.

deryik dedi ki...

parizyen ay lambası: valla gelemiyorum ama haliyle çıkışa da gelemem, yırttım galiba :P oof of özledim.

tuğçe: di mi yahu? burda inatla bulutlu bulutlu; ama kupkuru oturuyorum.

emir bey: efet efendim, CinuÇen imiş isim, zor isim. düzelttim uslu uslu. sonra baktım ÇinuCen yapmışım, bi daha düzelttim. zor evet.

valla albüm bilmem, canlı isterim :P

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker