26 Haziran 2007 Salı

güüüç bende artıııkkkk

ben odamı topladım. sessiz sedasız ve mis gibi. yerleri sildim, toz aldım, bi tek masa kaldı o da olucak. hatta dün bi fincan çay elimde, oku oku otur dur. sooonaaaa.... saat 9da kalktım bugün. çamaşırlar kurutucuda onları alıcam şimdi. sonra oturma izni başvurumu yeniliycem, inanmazsınız, ertelemiycem. hatta arada 8 aydır zimmetime geçirdiğim bolivya tanıtım broşürünü ve arkadaşımın makasını bile geri verebilirim. bu minik minik börtü böcek düşüncelerin ısırıklarını beynimden temizleyebilirim. hatta icabında bakınız, adam gibi kahvaltı bile edicem.

ey atalet.... şimdilik 1-1.

3 yorum:

mevudugaga dedi ki...

Ankara nın havasından mı suyundan mı bilmem ataletten kurtulamıyorum ben..Sıkı bir idmandan sonra belki bende senin gibi atalete karşı durabilirim..Tebrik ediyorum (:

TugCe dedi ki...

Tebrikler yahu :)
Tabi tebrik edeceğime hayıflanıp, kendim de yapsam aynısını daha faydalı olacak hiç şüphesiz ama buna da şükür. :)

deryik dedi ki...

mevudugaga: valla ben ankaranın ataletine gönülden inanıyorum. evden çıkmak lazım işe yarıyo :)

tuğçe: olur oluuur... bi gün bi hamlede hem de :P

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker