14 Haziran 2007 Perşembe

"bi yerden tanıdık" diyen?


*piyale madra- radikal

3 yorum:

batu dedi ki...

bu sabah arşivime kattığım karikatürlerden biri oldu...

o kadar tanıdık ki...

Peanut Butter and Black Coffee dedi ki...

hahahaha!! piyale madra her zaman oldugu gibi cuk oturtmus.
oyle ama yalan mi... cok kitabi olan erkekler de pek kolay degildir, kadinsa, erkekler icin daha da urkutucu. ama bu benim dusuncem, garanti tersini dusunen birileri de vardir. benim karsima cikmadi, ayri.
ha bi de "eheuehueh universite bitirdim ama hayat boyu bir kitabi tamamen okumadim" diyerek bunla ovunenler var. yemin ediyorum, en kolay iliski onlarla yasanan oluyor. okumusmus, degilmis, zormus, kolaymis, hepsi bitiyor nasolsa, ne fark eder.
dertlendim, belli oluyor mu?

deryik dedi ki...

batu: aah ah bize sorun efendim bi de.

PBBC: o tek kitap bile okumamayla övünen tiplerden eski yurdumda var idi, bolca maceramız var kendileriyle. kitap okumayı sadece hobi olarak görüp "e benim başka hobilerim var ıı meselaa sabah kuşağını takip etmek" diyebilmek...
piyale madra iyi ki var di mi? :)

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker