6 Haziran 2007 Çarşamba

mesela

bi katil yargılanmamak için nereye kaçmalı, nereye sığınmalı?
meclise.

"ah ama o zanlı, suçu ispat edilene kadar her suçlu masumdur bik bik"
hadi len.
anahtar nerde suya düştü
su nerde inek içti,
inek nerde dağa kaçtı
dağ nerde aaa yandı bitti kül oldu mantığı.

5 yaş için harika bi tekerleme, 25 yaş içinse kerizlenmek.
ama şu "bana ne bana ne aday değilsem oynamıyorum" hallerinde de var bi çocuksu ruh, bi 23 nisan alınganlığı, aday olanlarda müsamere sevinci.... zaten pal sokağı yumruklaşmaları, laf sokuşları da tanıdık. yaş sınırı inmiş çoktan yahu...5-6 civarında geziniyor; ama biraz "sineklerin tanrısı" tadında çocuklar bunlar; korkulur.

6 yorum:

Adsız dedi ki...

şimdi bu vekilleri parti başkanları seçiyor&sıralıyor ya, hatta bu yüzden vekil aday adayları haftalarca bu insanlara yalanıyor, peşlerinden koşuyor ya, ben anlamıyorum bu nasıl demokrasi? bu insanların "millet"vekili olması gerekmiyor muydu?

nasıl da boşaltıyoruz kelimelerin anlamlarını, hep ve yine...

demokrasi ne demek ki?
kim kimin vekili?

önce her şeye eyvallah,
sonra da "küstüm oynamıyorum!"

üfüfüfüfüfüfüff!
ülke yetmez gezegen değiştirmek istiyorum.


imza:sadık blog okuyucusu

Emir Bey dedi ki...

meclis in şanından oldu artık
içinde pisliklerin de olması
iyiler de var tabi ama
of neyse :

http://www.zaman.com.tr/webapp-tr/haber.do?haberno=548013

star starcrazy dedi ki...

sanırım bizim meclisteki jack'lerin de ormanının şöyle bir yakılması lazım ki kendilerine gelsinler. sineklerin tanrısı benzetmesi bu kadar mı yakışır!

püstüklü mama dedi ki...

canhıraş seçilme yaşını 25e indirdiler hepsi "Evet" oyu vererek ama adaylara baktığımızda ve özellikle de fotoğraflara baktığımızda bütün AMCAlar koca göbekli, bıyıklı, elleri tespihli arkaları destekli... e o zaman hani nerede 25 yaşın seçilgenliği?

erbakan hala cezalı, evde çekiyo ya, ama aday. i. tatlıses desen milyon tane davadan yargılanmış ama aday. hangi birini sayayım ki.

istemiyorum kardeşim ben. beni bunlar temsil etmesin!!!

imza: başka bir sadık blog okuyucusu:))

Adsız dedi ki...

diğer sadık blog okuyucusuna bi hatırlatma:
25 yaşı bu seçim süreci için yetiştiremediklerini söyleyerek getirmediler, yani bi değişiklik yok o konuda.
ha getirseler bu siyasal hayatımıza ne değişiklik getirir, orası ayrı bir tartışma konusu tabi..

bi de şey:
AMCAlar var evet! meclise girmek için erkek olmak şart, evet!
erkek değilsen de erkek gibi olmak şart, "ben siziiin ananızııım, ben siziiin bacınızıııım!" icabında belimden silahı da eksik etmem!

imza: s.b.o :)

deryik dedi ki...

sadık blog okuyucusu: bu sırlarla dolu imza hakkında soru sormamaktayım :) ama işte o zaten "temsili demokrasi"nin en temel sorunu. e biz de gayet merkezi bi yönetim olduğumuzdan, bizi gerçekten temsil edebilen tek idari seviye muhtarımız. en azından mahalleden. hem kadın muhtar sayısı kadın milletvekili/ belediye başkanı sayısından çoktur eminim. bu arada meclisteki %4 oranındaki kadın milletvekilleri "hayır temsilde cinsiyet sorunu yok" demiş!

emir bey: efendim sizi okutup büyütüp temsil amaçlı kullanıcaz, haber veriym :P

star starcrazy: ama sorun şu ki, kaynağı bol bu jacklerin yahu. bi tur yakmak yetmez... köküne inmek lazım ormanın.

püstüklü mama: 25 yaşa inse nolur ki... yani o amcaların oğulları 25ini doldurdu işte, yeni kuşağa yol açılır. i.melih'in akıllara zarar, babasından bin beter oğlu gümbür gümbür gelmekte misal... oooy oof.

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker