10 Şubat 2010 Çarşamba

ilet-ism.

facebook + twitter ≠ gbuzz. google ikisini de alana kadar zorla iletiştiricek.
kapadım rahatladım. rahatlamak isteyenlere: amme hizmeti.

bu buzz denen nane, readerınızdaki şeyleri de mail listenize filan duyuruyo, ayarlarınızı iyi yapın. nefes alsanız "aaal... veerr..." diycekler. zaten gugıla kalsa çıplak gezicez, aman diym birinden bi şi gizleriz filan, özel bi şi kalır... aman yani. şeffaf toplum, big brother. iletişmeyelim azıcık ya. her an her saniye ne buluyosak zaten. daha aklımdan geçen şeyin geçişi bitmeden ekranlardan yaymiym, o kadar da mühim değilim, iletecek bu kadar meselem yok benim. blog alıyo gazımı google, o da senin hem bak.
çok yorgunum kiki. işler biter gibimsi.

sizde yok bende var:
ho ho ho.

2 yorum:

Damlo dedi ki...

valla googledoc googlecalendar blog neyin tamam, severek kullanıyoruz hatta yuh ya diip takdir ediyoruz ama twitterımsı bu buzz beni buzz gibi etti bi gecede.
dediğin ihtimaller de cabası.

narsis7ekho dedi ki...

Ben bir iki gün önce Sultanahmet'in göbeğindeki 2010 ilgi bilgi ofisine, kapılarında asılı duran from Byzantium to Istanbul sergisinin nerde olduğunu ya da olacağını sordum. 2010 programı bende olmadığı gibi yetkililerde de yok herhalde. Bilmiyordu amcam.

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker