1 Ağustos 2006 Salı

bianca & kopar zincirlerini gülsarı

Bi Bianca'm var artık. Bianca beni dinliyo. Bianca "soru sorabilirsin" dedi. Bianca benim için vize başvurusu da yapıcak hatta. Bianca harika biri. Bianca bianca bianca. Bianca deyince ben minicikken yayınlanan "beverly hills" isimli barbimsi çizgi filmindeki siyah saçlı kötü barbi geliyo aklıma; ama hayır hayır bu bianca çok iyii.. Herkesin bi Bianca'sı olsun. Gerçi bianca ve ödemeler konusu tatsız olucak biliyorum; ama bu bianca'nın kişiliğinden bağımsız bi durum.

Zincirlerimi koparıcam. Artık evden çıkıp hava almalıyım. Biraz ayrı vakit geçirsek iyi olacak. birkaç gündür her dakika birlikteyiz, ev de özlesin beni. Evden sıkılmak istemiyorum. Bu ilişkinin sağlam temelleri var :)

Hiç yorum yok:

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker