3 Ağustos 2006 Perşembe

bir klasik

şimdiii.. ben niye ankara'da kaldım? okuldan gelen evrakları almak için.
Evrakları postacı genelde nereye bırakır? posta kutusuna.
Posta kutusu neyle açılır? minik bi anahtarla.
o anahtar nerde? Annemle beraber Bodrum'da!!!
Bizim aile için bir klasik: ellerim kesik içinde aldım zarfı, komşular da ruh hastası olduğumdan emin artık. tırnağımla falan tuttum yani, öyle bir çaba.
peki zarftan ne çıktı?
"kabulünüz 2 yıl süreyle geçerlidir, isterseniz erteleyebilirsiniz, yeter ki haber verin".
hımmm... arpacı kumrusu Deryik. bi tur daha düşün hadi. "burs bulur muyum ki" de.. "ama hocama ayıp olucak yaf" de. düşün işte.

2 yorum:

kayhan dedi ki...

bende yarın ankaraya geliyom:)

kızılayda döner yiyip geri döncem

deryik dedi ki...

valla ben olsam tenezzül etmezdim ama insanoğlu farklı yaratılışta tabii :)

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker