5 Ağustos 2006 Cumartesi

yolcu- torba- yedek. evet.

abbas yolcu, sonunda... emin ki bazı gerekli şeyleri (mesela evrak vs) burda unutucak. olsun. 20.30, cam kenarı, baaağğyan yanı. küçük bi çanta. 11 saat yola dayanmak için bi yastık- gülmeyin beli ağrıyo. ve sonra bodrum bodrum.
Benim için Bodrum, sizin için Bodrum neyse o...değil. tam tersi. Torba denen Bodrum'un yanıbaşındaki koycuk, kanalizasyon değil foseptik, şehir şebekesi değil sarnıç kullanan bi köy hala. gerçi şebeke suyu bağlandı; ama misler gibi yumuşacık yağmur suyu (ehem, hanımlar, yazın saça iyi gelen yegane şeydir kendisi) varken tercih edilmiyo pek.
Torba, hayatın 7-8 gibi yüzmeyle başlayıp 11-12 gibi, sohbetlerle bittiği, haftada iki gelen manav kamyonetinin seferberlik demek olduğu, şirin bir beldemiz. Çook çok eskiden türkbükü öncesi istila girişiminde cazip bi yerdi torba- bodrum merkeze 5 dakika. İki ev yanımızdaki biiçte Fatih Ürek yasağa rağmen 12de başlayıp sabah 5e kadar şeker ezdi- bütün bir yaz. Mustafa Sandal deniz uçağıyla geldi. Ünlüler firikik verdi falan... Terasta Fatih Ürek sahne alıyomuş gibi geçirdiğimiz o tuhaf günler kısa sürdü-- geriye sadece Fedon, Ali Poyrazoğlu, Gülriz Sururi gibi gediklileri kaldı, onlar da tabii ki Sanat Evi'nde. ama zararı nedir, "tedavi bar-toran" isimli o güzide yeri, onlarca zeytin ağacının üstüne atılmış hamaklarda garsonlarının uyuduğu içten yeri beton yığını bi kuleye çevirip sonra da terk ettiler.
Sonra balık çiftlikleri geldi ve fakat yüzüncü kez yazmiycam bunu. gidicekler çünkü, geldikleri gibi gidicekler torbadan.
Torba'da hayat emekliler sitesi temposundadır. Yaşıtım insan saayısı 3-4 falan, onlarda alakasız bi yerde yaşıyo. İzolasyondan ziyade zen tadı vericek bu yıl umarım. Zira 45 yaş üstü için hoş bi tatil olsa da, bi yerden sonra İstiklal Caddesi serapları başgösteriyo. olsun, bu yıl güzel olucak. Kitap devir- yüz- kıçını devir temposu; bi 15 gün bari.
Şeytan diyo ki bırak yaa gitme bu yıl hollandaya falan... acele işler beni geriyo. 29unda uçağa binicem güya- uçakta yedek, vize yok, okuldan kesin bi ses yok, bi tek kabul belgesi; ki o da "erteleyebilirsiinnn bu mümküünnn" diyo.
hayata yedeğim ben resmen yaa. tembellikten. hadi görüşürüz gençler. ben arayı açıcam, siz açmayın :)

7 yorum:

Alx dedi ki...

ben de bu bayan yanı olayına oldum olası kıl oluyorum. Bu ne yaw. Belki ben bi bayan yanına düşücem, muhabbet edicem, tanışıcaz bu sayede. Evlenicez sonra, boy boy çocuklarımız olacak. Neden istikbalime engel oluyosun uleayn.
Bu tür bi uygulamada bütün erkeklere potansiyel sapık muamelesi yapılmasına karşıyım. Zaten otobüste en fazla ne yapabilirim ki.
Allahım yaw.

vintage biscuit dedi ki...

yaaaaaaa cok uzaklara gitmeeeeeee

Ferhatt dedi ki...

crazy foam party'e on dakika uzaktasın demektir. :)

güzel tatil. çiftlikler denizi bozmuyorsa tabi.

Atonica dedi ki...

Eh iyi tatiller darısı başıma ama biliyom bi yere gidemeyecem gene bu sene. :(((

Bayaaan yanı tribine hastayım birde tekerlek yanı veriyorlar o daha zor oluyor. :P

FakePlasticGirl dedi ki...

guzelim sana iyi tatiller,
simdi netten baktim. senin katalog 119 euro imis. ben hediye getiririm diye dusunuyordum ama bu durumda imkansizlasti bu durum.
hesabimdaki butun parayi hediyelere yatirmis biriyim ustelik. cozum onerisi?

CRESCENT dedi ki...

İyi ve sakin tatiller :))

deryik dedi ki...

alx: di mi yaa... bi kere şehiriçi otobüste bi adamın yanından kalkıp yaşça büyük bi kadına yer vermişti bi kız. kadın adama bakıp oturmamıştı. kız da "deminden beri yanındayım tecavüz etmedi buyrun oturun" dedi. yani bu anlatılır hep ama ben yaşadım.

vintage biscuit: gitmezsem beni özlemezsiniz ama.. hepsi taktik :P

ferhat:halikarnas-hadigari-katamaran fedailerinin tacizine yakınım daha ziyade :P deniz fena değil, rüzgar ters esmedikçe...

atonica: kadınlar da karşı valla. ben şahsen sohbete zorlayan teyzeler yerine horlayan bi amca tercih ederim. hani illa dalyan gibi bi genç olmasa da olur :)

fakeplasticgirl: çok geç cevap verebiliyorum maalesef; ama kalsın boşver. marilyn yatırımı seviyesinde değilim henüz :)

crescent: çok teşekkürler, yenilenme tatillerinden herkese lazım valla.

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker