29 Ocak 2010 Cuma

ilgimiz, alakamız, merakımız karşılıklı.



gerçi bu karşılıklı hislerde benim blog az buçuk daha ortada sanırım. olsun zaten asimetrik ilişkiler bunlar. google'lamadan gelmiş olmaları da haklı bi gurur vesilesi; artık sık kullanılanlara eklendiğim anlamına geliyo bu "her gün bir ziyaret". belki çok sıkılan biridir, görev bilinci değildir, meraktır. görevse de napalım, hepimiz üç beş çabalıyoruz. diğer kurumlardan da bolca selam var, şimdi derleyip tek tek koyamiycam buraya.

bi yorum gelmişti bana, yorumu bırakan kişi bir tiyatro oyunundan bahsetmişti, şimdi kurcalayınca (ve tenkstudivad) şu filme yakın bi şiydi. yazı neydi hatırlamıyorum da, yorum cuk oturmuştu o zaman. neyse konu dağılmasın, aman diym, var böyle riskler. filmini bile yapmışlar.

bi de explorer kullandığınıza göre, bloguma girince mouse ucundaki minik pırıltıları görebiliyosunuz, sevindim.

saygılarımlaarz.

4 yorum:

Fügue dedi ki...

kpss ilen girmiş sivil memur olma ihtimalini sevdim ben.

narsis7ekho dedi ki...

Ahaha çok hoşuma gittiler majesteleri. Multiple visits spread over more than one day. Public enemy number one deryik tadında mı yoksa ay ne güzel bak pıtırtılara tadında mı acebağ =D

kalya dedi ki...

bildiğim kadarıyla genelkurmay pardus kullanıyor deryik. pıtırtılarını göremiyorlar sanırım.

deryik dedi ki...

fügue: örenbayanmış hatta, sıkılan.

n7e: kesiliverdi bu ara. merak merak.

kalya: ie gösteriyo da statcounter, ondan dedim. pardus kullanıyolarsa tüh.

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker