12 Ocak 2010 Salı

bilinmeyen yönlerimle de değil de işte.. öyle bi şi.

30 soruyu geldiği sırayla yanıtladım, soran kendini biliyor. daha da gelmez heralde :) 15 dakikalık şöhretim için tüm sevenlerime imzalı fötö gönderiyorum.

1. elma vodka ve şarap haricinde alkollü ne seversin (birayı saymam)
?
hmmm... rakı. mojito. cin tonik. se.ks on the be.ach. sakız likörü. archers sevebilirim sanki, küçükken koklardım. kokteyllerle aram iyi, denerim zevkle (öhöm). southern comfort gelsin diye bekliyorum. aa şey, kremalı çikolata likörü. aslında likör sert ama bu mis. viski filan sevmem pek, sert geliyo. tekila vb shotlar genelde midemi düğüm düğüm yapıyo.

2. çaya şeker atar mısın?
ince belliyse genelde sıfır, fincansa 1, kupaysa 2 :) meyve çayına sıfır.

3. yeni profilindeki resim bu yazıya çok uymuş pek uymuş, ayrıca o gözlüğü nerden aldın/yani annen aldı dimi nerden aldı markası ne?
tam "tanınmamak için dev gözlük" di mi ? :) annem aldı evet, bodrumdan çakma gucci. benzerini de ben nine west'ten almış idim.

4. işten çıkışını benim çıkışımla çakıştırabilir misin belki bi iki gün bi küçük tatil buluruz
ah onu yapsam mis gibi olucak! güya civara kaçış planımız var; ama ben kış uykusundayım. deneyelim. ben kapsamlı bi istanbul turuna da varım (bi daha öhöm).

5. bana takı yapıyor musun/yapacak mısın?
daha yapmadım; ama hazırlanıyorum. aklımda :)

6. çaycı mısın kahveci mi?
çaycı. bi de bazen türk kahveci. çarpıntı yapıyo kahve.

7. en son hangi kitabı okudun?
en son törenlerle çatalhöyük'ü bitirdim. şimdi rilke- malte laurids brigge'in notları sürünüyor. giderek yavaş okur oldum. bi de arada namus gazı'nı okudum ama tekrardı, sayılmaz.

8. benlerin konusunda bişi yaptın mı yeni bi doktor buldun mu?
benin yarısı koptu. ölü bi parça olduğu için panik olmadım pek, hatta işime geldi. ankarada halledicem, tembelim.

9. (tekrar) 25 26 27 ocak'tan birinde ne yapıcaz ne yapıcaz?
tarih size bağlı, mekanı da konuşuruz. bi güzel içicez gibi geliyo bana.

10.google reader'dan nasıl anlaşılıyor kaç kişinin abone olduğu?
google.com'a girince üst bantta takvim, gmail, diğer filan gibi seçenekler var. oradan reader'a giriyosunuz. arama kısmına blogu yazıyosunuz, "yayınlar"da arıyosunuz, sonuçlar çıkıyor.

11.madem celebritysin boy kilo aliym. (sorulmicak soru muydu yoksa :D)
sorabilirsin, dükkan senin. 1.65 metre boyum, an itibariyle 49 kilo da ağırlığım olur. 48-50 dalgalanıyorum, 51 bile oldum ama 1.65 sabit :P

12.bast'ı neden ben bilmiyorum? cidden mi çok kedik var?
içini bilmem de, adı bast neticede, mısır mısır. girişinde de bi kedi figürü var. içi bol kitaplı. güzide bi yer, ben de çok gidemedim aslında, gözüm var :)

13.bu kadar çok benin(in) olması adalet mi?
valla ceza gibi bi şi bazen; ama seviyorum. genetik. bi taraf benli bi taraf çilli, benekliyiz.

14. klasik makarna tarifin nedir?
makarna fusilli ya da penne olacak. domates (tercihen iri kesilmiş veya rendelenmiş; ama asla salça değil) + peynir (beyaz, kaşar, krem hiç fark etmez) + nane veya kekik + sarımsak (reflüsüzlere). hiç malzeme yoksa, o zaman makarna + nane. süzdükten sonra nane boca edilecek ve 5 dakika kendi buharında kalacak ki kokusu işlesin. çocukluk klasiği de: yüksük makarna + çatalla ezilmiş beyaz peynir. ton balığı+ mayonez+ dövülmüş ceviz ise çok özel.

15.ben neden pek çok tanımadığım insanın blogunu takip edip edip bir zaman sonra sıkılıp bıraktım da bu blogu bırakmadım?
biliyorum aslında soru değil tam ama şımarmanın şanındandır, yanıtlıyorum: paylaştıkça artan tat bu blog, evet.

16.ıssız bir adaya düşersen yanına alacağın üç şey nedir?
bu soru beklediğim kişiden geldiği için mutluyum, gururluyum. yanıma bi şi alabiliyosam eğer, "düşmek" değil "gitmek" oluyo o durum sanırım, çok zekiyim çünkü. mavi göl filminden hatırladığım kadarıyla kadınlar için adet dönemi, kıl tüy dertlerinin sona erdiği, doğal makyaj ve föne kavuştuğumuz güzide bi yer orası. işaret fişeği alırdım 1 tane, nolur nolmaz, bulunsun. bi de hayatta kalma kitabı, hiçbi fikrim yok çünkü. bi de çakı, evet. cebime de gizlice misina rulosu ve çakmak atardım. ip yapabileceğimi sanmıyorum ve ateş yakabilmem bayaa zaman alır tahminen.

17.parmak arası terlik giyiyor musun?
giyiyorum ama terlik de değil aslında, kaba bi sandalet. ev terliğim pofuduk bi baba terliği. (önceki sorular beni aşar, evrenesormalık. ama deniym: ötker kendini yemeğe vermiş, bilmiyorum ama babanın eline sağlık ve hangi yumurtalar?)

18. bebek badem ezmesi hakkında ne düşünüyorsun?
bebek'teki badem ezmecisi'nden bahsediyosak, ali muhiddin hacı bekir'inki daha güzel. bebek badem ezen varsa onu bilmiyorum, ho ho ho.

19.bu yoğurdu sarmısaklasak da mı saklasak?
sarımsaklasak ve ikram etsek. ama reflüyü azdırıyo.

20.yıldırım türker mi yoksa evrim alataş mı?
evrim hanımı tenzih ederim ama yıldırım türker. alışkanlıktan.

21. kader var mı? böyle akışına bıraksak, su yolunu bulur mu? ne yaparsak yapalım her şey olacağına varır mı?
bu sorular da evrenesormalık, beni aşıyor. bence tesadüfler baya etkili şeyler; ama suya yolunu buldururlar mı bilemem.

22. Ben seni çok seviyorum, peki ya sen beni?
en bi çok, en bi mor :)

23. İstanbul'dan sonra sevdiğin ikinci şehir neresi?
paris. barselona da olabilir aslında; ama yok, paris. avrupada londra ve berlini görmedim gerçi. ah daha nereleri nereleri görmedim oof of.

24. Hiç dizi izlemiyor musun, izliyorsan en sevdiğin, hani sezon sezon indirdiğin ne?
Scrubs. hepsini izledim galiba. genelde polisiyeleri seviyorum ben, ama düzenli izlemiyorum, evde tv yok ve indirmiyorum da. sezon sezon takip edemiyorum :) cold case, without a trace filan. the closer'daki kadının tatlı bağımlılığını seviyorum. bu ara the prisoner'ı izleme derdindeyim. how i met your mother'ı da takip ediyodum. simpsons her daim var. ama mesela lost filan bana göre değil, sarmadı hiç. vay be, dizi izliyomuşum :)

25. Böceklerden korkar mısın?
hayır. genelde evdeki böceği dışarı atan ben oluyorum.

26. Dinleye dinleye bıkmadığın 10 şarkı?
ay bi de 10 tane :) istanbul twilight, strawberry fields forever, dalgalandım da duruldum, ah bu şarkıların gözü kör olsun, ada sahilleri, calling elvis, ive got life, bohemian rhapsody, ali desidero, pack your memories. çoğu eski, bıkmamış olmak için eski olmalı zaten, di mi? ortaya karışık yaptım ama daha çıkar. yeni şarkı keşfetme tembeliyim çünkü.

27. Makarna mı pilav mı?
pilav. domatesli pilav hatta.

29. Kedi mi köpek mi?
kedi.

30. Twitter'la ne alıp veremediğin var?:)
blogırların uzun yazmaya üşenip twitter'a kaçmasına sinir oluyorum. kendi teşhisim.

7 yorum:

ne yazdı ne yazamadı dedi ki...

benim sorum da yanıtlanmış!!!!!!! çok teşekkürler...kişisel ve şımartıcı değildi gerçi ama yanıtladığın için teşekkür ederim. sevgiler.

mermaid dedi ki...

:mutluluktanüyüzüpembeleşenvekirpiklerinikırpıştıransmiley:

ikinehir dedi ki...

hihi ben anladim sorarin kim oldugunu ki :)

Ms. Parilda dedi ki...

Ya kıskandım, ben hem soru soramadım, hem ben de soru sorulsun cevap vereyim istedim :/

deryik dedi ki...

NYNY: ni demek efendim, soru sorudur :)

mermaid: :) yakıştı.

ikinehir: şş çok gizli sır.

parilda: sen bana sor ben sana sorayım, çözelim.

narsis7ekho dedi ki...

Ahaha demek sana demlik getirsek içine şekerliği boşaltacaksınn =D

Senin tatilin olursa ben o gün kesin çalışırım. Ben işten izin alamam ama sen rapor alabilirsin bence. O sebeple haftaiçi bi gün rapor al, yanına da yaptığın haritayı, kendimizi kaybedelim. Çok güzel oldu bu çözüm yaşasın yine ben bildim bize 100 herkese 0 puan.

deryik dedi ki...

n7e: o yüzden demlik kullanmıyorum işte :) rapor alabilmek için yürümemi ve görüşümü engellemeyen bi rahatsızlığa gerçekten ihtiyacım olabilir. o zaman halledebülürü.

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker