26 Ekim 2009 Pazartesi

kanıt ne, yenir mi?

bir kez daha mahkemelerin delillemelerine güzelleme. o kadar seviyorum ki bu listeleri.
suçunuzu kanıtlayan güzellikler. hangi suça ne kanıt, o başka soru.

hepsi birbirinden güzel; ama ben sanırım hala 8 mart kutlamalarının suç sayılmasını en bi çok seviyorum. aynı kadınlar anne olup anneler gününü kutlayınca alkışlamayın bari, ayıp oluyo.

bi diğer favorim de filistine destek meselesi. daha önce de gördük ki vanminitlerseniz bunda sorun yok, ama "dayanışma"nızı ümmetçi havadan çıkarıp "ezilen" jargonuyla sunarsanız cıs.

gerçi daha önce teflere zillere suç aleti diye el konmuştu, bu ekip daha renksiz galiba.

bu ülkenin ikiyüzlülüklerini seveyim. seviyorum da zaten.
insan bi daha bi daha uyanıyo, dinç kalıyo.

2 yorum:

Bespelled dedi ki...

valla, ilk önce ben de bunların nesi suç olduğunu anlamıyordum, ama iş "beş salsa aleti"ne gelince orada "tamam" dedim. Orada işte çizgiyi çizdim. Türkiye'nin dansları yok mu ya? Ne bu salsa malsa? Hayret bir şey!

deryik dedi ki...

:) hem de aletli!

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker