28 Mart 2008 Cuma

güç ver durma öyle hadi güç ver

güç. bilek gücü iman gücü. deli kuvveti de olur. hayatta en hakiki mürşit ilimdir, hayatta en büyük enerji paniktir. bütün gece uyumazsa insan, ne doğuya ne batıya bakmayı becerebilmiş penceresinden sabahın ilk bej-mavi-sarı- gri rengini görürse... her sabah 5te duyduğu tuhaf sesin penceresinde sabahın ilk ışığıyla kurlaşmaya başlayan güvercinler olduğunu çözerse... sonra saate bakar, hala uykusu yok. uykuyu severim ben çok. hep uyurum. dün uykum gelmedi ilk kez. hür irademle ve çökmeyen internet bağlantımla yatağımda oturdum. insomniadan muzdarıp insanlara sırf bu yüzden imrenirdim, gün doğuşunu görmek... hevesimi aldım geçti. yani yıllarca yılbaşı kutlamalarından tiksnmiş giriyim ben, uyanık kalalım sabahlayalım filan dendiği için.

bi yumurta haşla, süt, kahvaltılıklar, defne anahtarını unutma, şalter in ve 7 saat kıpırdama.

şimdi bugün cuma ya, ayın 28i kendisi. 31 mart vakasını 1 nisan şakasına bağlayan dakikalarda öyle hafif olucam ki, yarattığım çince küfürler bile kulağa ninni gibi gelicek.

ama işte güç ver. güç al.

tembel değilim, sadece son dakika adrenalini bağımlısıyım.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

bogazici kulupleri...bir sonuc cikti mi??

deryik dedi ki...

ben ikinehir'i takipteyim, kampüs içinden bildiricek yakında bize :)
şöyle ki: ikinehir.blogspot.com videosu varmış. bakcaz görcez.

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker