28 Şubat 2007 Çarşamba

alemlerin yegane donna'sına teşekkür

tattataaaammm... bakınız bizzat kendim ben ve winamp'cığım gururla sunuyoruz:



bütün albüm efendim.. hepbiri saraylı'nın....
tango istanbul'un da sözlerini yanlış hatırlıyomuşum, ah mazi....

"aşkın bataklığında kayboldum
ardımda kalan yalnızlıklardı...
bu sence geç kalmış bir şarkı mı
bizler gibi
bu sırrı hep saklar mı
tango istanbul"


donna quijote
olmak zormuş vesselam...
ve lakin bööle bin sürpriz bi hal imiş, yaşadık gördük :)

bin teşkür yüz bin.



dudaklarımda sen
sevişmiyorduk aslında
tutkularımızla tükeniyorduk
tutsak bedenlerimiz boşlukta
bu sence hiç olmamış bir aşk mı
başlanmamış
sonu daha ilk adımda
tango istanbul


1 yorum:

Donna Quijote dedi ki...

ne demek efendim, keyifti. :)

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker