15 Şubat 2007 Perşembe

baş baş

yazarınız yıllık izninin bir kısmını kullanacağından yazılarına ara verecektir. bu bi "gidiyoruumm bütün aşklar yüreğimdeeeğğğ" yazısıdır.

madem buraya kadar geldiniz, taze bi yazı olsun. bari arşivini karıştırın, linklerde gezinin... oturun origami yapın kuzum, bizde hizmette sınır yok. icabında origami yusufçuk, origami piyano falan bile mümkün.

bu den haag komik bi şehir. köşe başında rus bakkalı, balkan çakkalı, endonezya marketi, çin maketi falan var ama toplu iğne bulmak için imanım gevredi dün. sonra aklıma buralarda hiç saat tamircisi, kunduracı ve terzi görmediğim geldi. korktum. gözünü seveyim "meraba usta, şunun şurasına makina çekmek lazım, ben bi 1 saat dolaşıcam, yetişir di mi" lüksünün.

bi de şey, çok tuhaf abur cubur alışkanlıklarım gelişti, hayretle izlemekteyim. mango ya da guava suyu içmek bi nedir. üzümlü yoğurt bulamayınca kızmak falan... mesela peynirli pilav güzel bi şi. aji acı ve güzel bi sos... ki acı yani, sevmem ben. sambal mıydı, o çok acı mesela. o kadar da diilim henüz.

parti güzeldi bu arada, bkz aşağıdaki laleleeerrr resmi. tebrikler geldi, mutlu oldum.
50 lale 10 ytl... deli bi şi.. o kadar güzeldi ki, 250 lale bi arada... gecenin sonunda "isteyen lale alabilir" anonsumla ufak bi yağma yaşandı.. oh adamım, kadınları çiçeksiz bırakmiycaksın :P



ben de işte 50 veletle kardan adam yapıcam, burnuna havuç takıcam.
boş vakitte sınava çalışıcam.

iyi geçse gari.
besos gençlik!!!!!! esen kalın.

6 yorum:

TugCe dedi ki...

geri geleceksin dimi?

deryik dedi ki...

evek evek geliciim :)

Emir Bey dedi ki...

abla yarım saate hallederiz

(2yıl sonra)

abla 5 dakkası kaldı :D sen otur bir çay iç :)

Lavender dedi ki...

aa neyi bekliyoruz ama. :) bi tarih ver. :)

evren dedi ki...

sevgili deryik,
yüzünü gören cennetlikmiş,
istanbul'daki gündem maddesi bu, haberin ola

deryik dedi ki...

heheyt döndüm! :)

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker