27 Şubat 2007 Salı

oya bora

evet efendim iki aşağıdaki link mink derken bi an hatırladım. oya bora çocuuydum ben. hatta evet o iki albümü istemekteyim. aynı bluzun içinde kavga eden bi klipleri vardı, onu aramaktayım. VHS / BETA teknolojisine hasret.

bi tango istanbul şarkıları vardı... çok güzeldi çok. saraylı kasedi (kaset tabii ne sandın, peh) b yüzü son şarkı:

yineee sonn.. baa...har geldi
yıl geçti mi üstündenn...
cesaretim mi yoksa kaybolaann...
yüzümde yıkılırken mevsimmleer..
son dans mı bu beklenen...
hesaplanmış adımlarııı... (ha ha ha diye güler bora)
şansımı en başından kaybettimm
dansa ayak uydurmam imm...kaaann.. sız!

bu sence geç kalmış bir şarkı mı
bizler gibiii (dırınım nım dırırırım)
sonu daha ilk adımda
tango istanbul!!

tango istanbuldan bir- iki önce bi şarkı vardı, oya tek başına usul usul söyler idi. sokak çocuğu oya olurdu. kirazlı şapkası hiç olmamış oya. ne de bisikleti. sokaklar ve kediler, dostumdur, ve sahipsiz köpekler...

sevmek zamanını herkes sever, ben tango istanbul'u özledim. aceba o kaset nerdeeeğ... kapağını kaybetmiştim. belki kendi duruyodur. belki sahaflarda vardır... belki CD'si vardır saraylının?

ya yoksa?

oya bora müzik marketlerden kazınıp muhtelif bireylerin ilkokul anısı olmuşsa?
o bıcırkomikbirazgarip çift büyümüşse falan? artık oya'nın elbisesinden bi renk seçip ona uygun gömlek giymiyosa bora? anca dizi jeneriği ve joey seslendirmesi (evet jelatin hatırlattı, oya küçümendi o) yapıyolarsa artık?
oya iyice dövmelendiyse ve bora şapkasını çıkardıysa? hii... fecii..

kimsenin minderi kendinden yaylı diilse?

adaletin bu mu dünya... heç işte.

üzülmediniz mi yahu?

2 yorum:

evren dedi ki...

donnaquijote gmail hesabinda size ulasmak isteyen bir albüm bekliyor kuzu kuzu efendim, tek eksigimiz sizin e-posta adresiniz.

deryik dedi ki...

donna: fiyuu fiyuu yaşasınn.. mailimi attım bile.. ay ay neşe böceği :D tekrar teşekkürler :)

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker