7 Ağustos 2009 Cuma

uykum bile var

projelerim devam devam blog. iğneler bitti; ama bluzun canı çıktı bu arada. yıkiycam ve iğneler paslanmasın blog. aklımdaki işler için devasa t-shirtler almam ve kumaş makasımın olması ve sürekli kesmem gerekiyo blog. böyle kalın, kaba, kocaman kumaşlarla bi şiler yapsam? pon pon yapsam bari, bak onu yapabilirim bence. boncuklarım bitti. zaten artıkları birleştirerek yaptım sonuncuyu. yani bitmedi tabii aslında ama o artıklar adam olmaz.

ayrıca daha uzun vadeli projem olan plastik şişelerden boncuk yapma işini hayata geçirirsem odam renklenicek. benim fikrim diil, burda yapılmışı var. uğraşır mıyım? sanmam. keşke. hayata geçmeyen kız projeleri sunumumun sonuna geldik.

izumi hanım radyosunda moonshadow çaldı benim için bugün, ne güzel oldu yahu. ve hatta demin, last fm hop biseferde jaded çalıverdi, eksik parça tamamlandı. bak işte: nina simone- feeling good. bu kadının sesinde başka bi şi var. lastfm de arada yapabiliyo böyle hoşluklar. denem süremin sona ermesi de eğlenceli diil paragöz zındıklar sizi.

kardeşim 10 liraya ipek erkek gömleği almış (daha da önemlisi: BULMUŞ), bol bulamaç giymek için. annem de makineye atmış, ipekliğini fark etmeden. sonuç: misler gibi, bozulmamış bi ipek gömlek. bence bu "aman yıkamayın" filan tamamen kuru temizlemeci komplosu. öyle olsun nolur.

eskiden böyle saçmalamazdım blogda, bi konuyu yazardım. evet ben de özledim o hallerimi.

şimdi gidiyorum. geri gelicem elbet.

Hiç yorum yok:

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker