28 Ağustos 2009 Cuma

fülün

basının bu "münevver yollu muydu? teğmenle 8 kez mesajlaştı, cemin sabrı taştı" açlığına anlam veremiyorum. yani, öldürülen kadınlara dair klişe cümlelerle yazılmış haberlerin, hep de böyle alttan alta "sbamkk!! münevver kendi mi kaşındı?? sbamkk!! kuyruğunu sallayan dişi kedinin hazin sonu!!" spotlarıyla verilmesi kaşındırıyo beni. 178 gün sonra nihayet bi brezilya dizisi türettiler.

aylin aslım'ın bi şarkısı vardı, 4 gün 4 gece diye. ne çok severdim. kasedi vardı bende. yağmur gibi bi şarkıydı. aklıma geldi niyeyse.

gimme hope joanna ile göbek atmak ne tuhaf. apartheid rejimine karşı yazılmış bir şarkı oysa, ordaki joanna da silikonlu bi dansöz değil, johannesburg şehri aslında. neyse işte, ortaya karışık. acı sözlere tatlı müzik seven bi millet olduğumuz için çok da ters değil sanırım.

haftasonu gelsin gelsin. 20 yaş dişim hala ağrıyo, ağrıyabiliyo, o bi geçsin.
2 günlük vahama da iş taşiycam ama olsun.

gerisi fırfır.

2 yorum:

Damlo dedi ki...

sbamk! demişsin. enem dedim, noliii?
aman öyle işte sıkıntıdan tesadüfi noktalar bulup topu deliğe sokmaya çalışıorum.

Münevver c.y.c adlı teğmenle kırıştırıormuş(!) deryik duydun mu biz de aylardır üzülüoduk. Saftirik milletiz nolcek.

olay bulandırmayla mide bulandırma arasındaki nüans farklarını da keşfettiler mi gasteciler, olucak bu iş.

deryik dedi ki...

tesadüfi noktayı anlamak için 1 tam gün tükettim ama yaptım :)

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker