23 Ağustos 2009 Pazar

lazım

gidilmesi yapılması şart:

1. dişçi ziyareti. kanal tedavisi sonrasında yapılan kaplama dişin yarısı yerinde değil. bugün kahvaltıda yuttum sanırım.
2. cilt doktoru. ensemdeki ben artık ben değil, biz olmuş vaziyette. törenlerle aldırıcam yoksa düşebilir. her yere her şeye takılıyo ve kuaförlerin rüyasına giriyo. ayrıca benek kontrolü zamanı.
3. kan tahlili. "önemli olan boyu değil işlevi" kapsamına giren tiroid bezim biraz büyükçe; ama en son işlevi düzgündü. en son dediğim bi 5-6 yıl oldu heralde. ayıp. ihmale gelmemeli.
4. göz doktoru. sanki numarası değişti gözlerimin ya da hepimiz bi akvaryum içindeyiz.


bunların hepsi tabii ki ankarada. burada en son doktora gittiğimde yaş 10'du. haliyle biraz sinir bi durum. özellikle ilk ikisinin aciliyetini düşününce.

ne hoş liste bu arada, di mi. yaş 25 bile değil henüz.

annemin halaları 90 yaşında dahi elmayı tutup bi seferde aksi yönlere çevirerek ikiye bölerdi.
ben denesem bileğime atel filan takarım, bi parmak da alçıya alınır.

onlara çekseydim keşke. ya da işte şu denizyıldızı/kertenkele işini bi an önce tamamlar belki tıp alemi, onu da bekleyebilirim. daha doğrusu ben böyle erteler ve beklerken tamamlanır zaten, çok mümkün.

6 yorum:

Damlo dedi ki...

bak gözden dönebilir baş.

deryik dedi ki...

gözden değil de, aşağıda yazdığım üzere vagotoniden. o da geçiyo bitiyo umarım yakında.

Damlo dedi ki...

bak ben daha aşağıyı okumamıştım.
vagotoni mi? ilk defa duydum.

http://www.privatesozluk.com/show.asp?m=vagotoni

baktım şurdan bi yerlerden. çok ilginç özellikle en son cümle. bazal metobolizmanın düşük olması da sürekli bi yorgunluk hali die yorumlanabilir mi ki?

geçmiş olsun deryik. vertigodan sonra ikinci bela bu imiş.

deryik dedi ki...

teşekkürler. evet bi yorgunluk hali de var gerçi; ama bu tanımdaki kadar vahim değilim yahu. ne fena dizmişler öyle yan yana :) gözbebeklerim, nabzım ve salgılarım yerinde şimdilik. bu daha ileri vakalar filan heralde. bende dönemsel oluyo çarpıntı, baş dönmesi vs. hassas bünye.

biraz bela, biraz da insan öğreniyo. bünyemle barıştım, yaşayıp gidiyoruz. vertigo kadar beter yapmıyo allahtan.

Damlo dedi ki...

iki kere yoruma bak die başlamam da benim ayıbım işte. bak(!) utandım şimdi :D

mermaid dedi ki...

ben değil biz:)))) koptum:)

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker