2 Ekim 2007 Salı

deneme sesss sesss

bakın ben naptım:

üğşıöç

teşekkürler tugCe!!!! :)

efendim röportajlarım konusunda özet:

*iki hafta önce e-mail yolladığım ve cevap vermeyen nadir bey'i aradım. dün işten ayrılmış.
* başka bi oteli aradım. müdürleri şu an ameliyat oluyomuş.
*bi diğer otelin bütün müdürleri toplantıdaymış.
* çevre bakanlığı deniz ve kıyı yönetim daire başkanlığını aradım. bölgedeki kirlilik ya da sorun hakkında "bizim detaylı bi bilgimiz yok yalnız... görüşebileceğiniz kimse de yok, websitemize bakın" dediler. hanfendi ciddi olduğu için "dalga mı geçiyonuz lan siz benleeeğ?!" demedim. turizm falan pek ilgilenmiyolarmış. aynen alıntı bi cümledir.

ama nedir, işte en azından türkçe karakterlerimiz bizimle...

mr.brooks güzeldi de bu ara filmlerin sonlarıyla ilgili sorunlarım var. sanki hep daha önce ya da daha sonra bitmeleri gerekiyomuş gibi geliyo. spoiler olmasa açıklardım ama dostlar sağolsun. testere 4 gösterime girmek üzere... boku çıkan seri filmler kategorisinde ve nedense senaristin suça eğilimi konusunda korkularım var. hani 23teki gibi. "kitabı yazdım, zira ben yaptım" hesabı...

veee günün güzel haberi... seramiğini özleyen deryik'in okuluna bi günlüğüne seramik atölyesi geliyo. yaşasın çamur. çok mutluyum. 2 hafta sonra görün siz beni bi de :) gerçi nasıl olacak da fırınliycaz falan, bi muamma... olsun varsın.

şu üçlü satılan moleskine defterler var ya, ince olanlar... hah işte bilgisayar çökse dahi şu an telefon numarasından tut hödö bödö detayları hatırlamamı sağladıkları için şahaneler. üçü de aynı renk olduğu için ve sayfa kenarları yuvarlak olduğu için de... kağıt oldukları için. canlarım.

bu hengame içinde gazete takibim azaldı, beyni yormamak için. gerçi askerin "sivil anayasa" tartışmasında "biz de tarafız" demiş olması bence türk mizahının önde gelen örneklerinden ama maalesef gülen pek az. adamlar ciddi yahu. "anayasa taslağı açıklandığında kuşkusuz konuşacağız". kuşkusuz paşam. hatta rütbe ve protokol gereği siz ilk konuşacaksınız, anayasanızın sivil kısmı da 19 mayıs kıyafetleriyle jimnastik hareketleri sergileyecek. anayasa kısmıyla da artık... kağıttan gemi falan yaparız. donanma.

keşke bi gün de başbakan çıkıp "ordunun bütçesi açıklandığında kuşkusuz konuşacağız" diyebilse... misal... hani biz bilsek bütçemizin yegane kalemi nereye gidiyo nedir ne değildir. belki aynı gün deniz ve kıyı yönetim dairesi başkanlığı ege bölgesi yetkilisi bölgedeki arıtma ve kirlilik konusunda da bilgili olur. herkes kendi işini yaptığında. kendi işini yapmamak için başkasının işine sarmakla hiçbir iş yapmamak gibi iki seçenek arasında kalmadığımız günlerde.

boş vaktimde hrant dink cinayeti davasını sanıklarının ağız değiştirmesinin analizini yapmak istiyorum. böyle gazete küpürlerini kucağıma yayıp ne zaman kim ne demiş de bunlar ne demeye başlamış, kronolojik bi haritacık. akademik tatmin.

ee öö tabi belirtmeden olmaz... yine tuğçe tarafından hoş bi girişim efendim... kendisinin de bilgisayarı çöktü yakın geçmişte... haliyle ben ve o ve biz müziğe açız evet. şarkılarlarlar istiyoruz. limewire'dan indir demeyin, bazen bulunmuyo. neyse işte... e-mail adresim belli, ilgi ve sevgiye açım. mil mersi.

5 yorum:

Tugc dedi ki...

Ay utanırım şimdi :) Çok çok şarkılarlar istiyoruz :)

Hrant Dink davasına gelince...Ben sinir olmaktayım, bazen diyorum okumayıp cahil olacağım ben,nasıl olsa öyleleri daha hora geçiyor..Olmuyor, kendim oturup jiletler gibi hissediyorum okurken..O.S yi taşıyan askeri aracın üzerinde yazanı okumuşsundur..
Dün burda okuyan türklerden birini gördüm,ben bu olaylardan yakınıyordum ve bana ne dedi? "Ya ben aslında o ya sev ya terk et görüşüne katılmıyor değilim."
Ben ne dedim:?

"Konuşmayalım istersen bir daha.."
Öyle işte..Sinir harbi...

Öpücük sana...Bir sürü.

Adsız dedi ki...

ne tür şarkılarlarlar?

merhababenszn dedi ki...

hay allah dün yazdığım comment çıkmamış. efenim odtü çevre mühendisliği bölümünden kontak, döküman, cart curt ihtiyacınız olursa bir kulağıma fısıldayıverin. Mesleğimle ilgili kafa yoran insanlar gördükçe gözlerim doluyor zaten, bakarsınız bir katkım da olabiler.
öpmüş müydüm?

Mobius dedi ki...

Her türlü şarkı siparişi alınır efendim:) Hizmete açığım

deryik dedi ki...

tugce: iste o ya sev ya terket uzerine neler neler yazilir da... tutuyorum. kim nasil neyi seviyo.

banu: valla benim ana hedef beatles arsivimi toparlamak ama sanirim o kolay, zira CDler evde... pj harvey olabiler mesela :)

szn:tez zamanda irtibata geciciim efendim, soz!

mobius: cok fena simaririm ama ben. uyariyorum :D gonlunuzden ne koparsa sistemi isliyo simdilik.

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker