24 Haziran 2006 Cumartesi

Apandisit

çarşamba gecesi baharla çıktık kız kıza. burda bi şi yok. Sabahı bi tuhaftı (anca anlatıyorum evet).

Ankaradan arkadaşı gelmiş, ertesi gün "tarihi yarımada" turu planlıyolar ki bence ilginçti çünkü ulaşım bilgileri sıfır,herkes turist yani. Neyse, sabah ikisini de uyandırmak için debelenirken "gitmiyoruz" dediler. Meğer birlikte gidecekleri kız aramış, "kötü olmuş" keyifsiz yani, morali bozuk iyi hissetmiyo, ertelemişler.. şimdi burası mühim. kız sabahın bi körü "benim apandisitim patlıyoooo" diye aradı. bizimkiler kaale almadılar pek, "sinirleri bozuldu karnı ağrıyo" falan diye düşündük. Sonra baktık ki durum vahim, kız acile götürüldü, bu arada hala "apandisiitt" diyo, biz de teoriler üretiyoruz, "üzüntü mideye vurmuş tabiiyy" diye. Tahlil yetmedi ultrason falan feşmekan.. bize telefon: "apandisitmiş ameliyata giriyo". iyi şimdi. ama bi insan nerden hisseder, direkt "apandisit bu" der ki? yerinden bile emin değildi.

kıza talcid verip yatırmadığımız için sevindim.


2 yorum:

burak dedi ki...

bazı insanlar bazı organlarının yerlerini iyi bilir. Ben dalağımın yerini çok iyi bilirim mesela. Koşma sevdasındayken, az çekmemişimdir kendisinden.

deryik dedi ki...

ama işte bu kız bilmiyodu. defalarca arayıp sordu; ama bence öyle bi ağrı çekti ki "başka bi şi olamaz" diye düşündü.

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker