26 Şubat 2008 Salı

tava yoğurdu

mina urgan "hiç hapse girmedim, dava görmedim, eksik hissediyorum" gibi bi şi demişti kitabında. evet bildiniz, the mina urgan kitabı: bir dinazorun anıları.

bülent ersoy konuşmuş savaş konusunda... "oğlum olsa göndermezdim" demiş. yani genelde biliyosunuz türk örf adet ananeleri bi insandır, osmanlıcadır, zeki müren olmak ister... makamındadır. eşcinsellerden nefret eder, iran'dır bu konuda. ben de kendisinden pek hazzetmem. neyse işte, bu sefer hayır diyeceği tutmuş. aman aman soruşturuluyo kendisi.

incelenecekmiş. insan hiç savaş zamanı savaş karşıtı olur muymuş? ne zaman olacaksak artık... böyle günlerde askerle aramızın niyeyse sımsıkı sıkı sıkı sıkı sıkı sar beni olması gerekiyo. öldürme ihtimaliyle zafer sarhoşu olanların ölüm gerçeğiyle ayıldığı günler oysa.

hani aklınızda bulunsun. böyle zamanlama hassası merciler var.
yarın öbür gün "ramazanda güllaç mı yenirmiş" de diyebilirler.


gündemini seveyim, petek dinçöz üstü bülent ersoy yazdım.
daha ne ister gönül.

9 yorum:

Goddess Artemis dedi ki...

Aman diyeyim! Daha yeni mi okuyorsunuz Mina Urgan'ın kitabını? Bir Dinazorun Anıları'nın 1998'de çıkan ilk baskısını alıp, soluksuzca 2-3 günde bitirmiştim. Mükemmeldir. 1999'da çıkan ve bu kitabın devamı sayılabilecek Bir Dinazorun Gezileri'ni de okudum. İlki kadar çarpıcı olmasa da, o da güzeldir, tavsiye ederim.

Goddess Artemis dedi ki...

İlk yorumu bıraktıktan sonra, aklıma geldi de, size haksızlık yapmak istemem... Kaç yaşındaydınız kuzum 10 sene önce? Ben 28 yaşında koca bir kadındım, yine. Belki siz de okusanız da anlamayacağınız bir yaştaydınız. Kusuruma bakmayın ilk tepkimden ötürü.

deryik dedi ki...

yok ben de o zaman okumuştum zaten, aklıma geldi sadece.

deryik dedi ki...

10 sene önce 13tüm gerçi ben... ilk baskıyı okumamışımdır. 15 falandım.

Adsız dedi ki...

"öldürme ihtimaliyle zafer sarhoşu olanların ölüm gerçeğiyle ayıldığı günler oysa"
bu senin lafin di mi? cok begendim!!

joleneda dedi ki...

magazinle yoğurulmuş politika kadar güzel birşey var mı.. oysa ben ramazan dışında da güllaç yiyebilmek istiyorum. yımyım.

a dedi ki...

ahaha bu sefer gündemi yakalamışım! hiyeyt!gördüm ben de o haberi. manşet olmuş. ben de hazetmezdim o kişiden, ne var ki hakkını yiyemiycem, gördüğüm yerde alnından şak diye öpücem! böyle zamanda öyle bir lafı hem de televizyondan söyleyebilmek için "il faut des couilles"...pardon yani.

ne yazdı ne yazamadı dedi ki...

yine a diye çıkmışım yukarda...benim ben...üfff blogger ya.

deryik dedi ki...

isimsiz: benim efendim evet. mersi :)

joleneda: hazır pakedi bile çıktı artık :P

ne yazdı ne yazamadı: yapar öyle blogır. yüce güç o :P

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker